«دل و دریا» داستانی با محوریت مدیریت جهادی
به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از معاونت فرهنگی انتشارات سروش، رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر بارها بر کار و مدیریت جهادی تاکید فراوان فرموده و آن را از شاخصههای مسئولیت در نظام اسلامی دانستهاند. در واقع «مدیریت جهادی» در منظومه فکری ایشان نه یک شعار که هویت اصلی مدیریت نظام است. از این رو انتشارات سروش کتاب داستان «دل و دریا» به قلم محمدحسن شاهنگی را روانه بازار نشر کرده است.
کتاب «دل و دریا» روایت قهرمانی با انگیزه و مصمم به نام مهدی است که با حمایت همسر فداکارش (فرشته) برای تحقق باورهای انقلابیاش با موانع و گرفتاریهایی که پیش روی او (از بروکراسی اداری گرفته تا رانت خواریها و فسادهای مالی و....)قرار میگیرد، مقابله میکند. او در یک شرکت پوشاک تحولاتی بنیادین را ایجاد میکند و همسو با نیازهای جامعه دست به اصلاحات ساختاری در تولیدات شرکت و حوزه مد و لباس میزند.
در برشی از کتاب آمده :«دریا، ته نداشت؛ پایانش به افق گره می خورد، همسایه دیوار به دیوارش آسمان بود و ابر. خورشید برای ساعاتی مهمان آسمان میشد و برای دقایقی اول روز و آخر روز هم با چشم خونین به دریا سر میزد؛ این کار هر روزش بود. دریا و آسمان به این مهمان همیشگی عادت کرده بودند؛ حتی روزهایی که دل آسمان میگرفت و گریه میکرد و دریا، طغیان؛ خورشید کار تکراریاش را انجام میداد و انگار برایش مهم نبود صاحبخانه در چه وضع و حالی است. ماموریتش این بود که حاضری بزند، نیامدنش روزگار خلایق را سیاه میکرد.»
کتاب داستان «دل و دریا» در ۱۶۴ صفحه و با قیمت ۴۸ هزار تومان از سوی انتشارات سروش روانه بازار نشر شد.
انتهای پیام/۴۱۷۳/
انتهای پیام/