دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1400 - 11:15
شریعتی تأکید کرد؛

نقش مؤثر دانشگاه‌ها در حل معضلات فرهنگی و اجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب بر نقش مؤثر دانشگاه‌ها در حل معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه تأکید کرد.
کد خبر : 620798
جعفر شریعتی رئیس دانشگاه آزاد داراب در دیدار با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از داراب، جعفر شریعتی در دیدار با رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در حل معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: تعامل بین دانشگاه و مراکز فرهنگی می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی را به‌همراه داشته باشد.(بیشتر بخوانید)


وی با اشاره به برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان داراب بیان کرد: می‌توان در راستای موفقیت این جلسات از تجربیات و دانش استادان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه بهره جست.


رئیس دانشگاه آزاد داراب از آمادگی کامل این دانشگاه و اعضای هیئت علمی آن برای برگزاری جلسات و کارگروه‌های فرهنگی مشترک خبر داد.


رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب هم با ابراز خرسندی از حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب عنوان کرد: این اداره آمادگی آن را دارد تا در مقوله ‌های فرهنگی، اجتماعی به دانشگاه کمک کند.


رضا نیک‌فرجام با اشاره به جایگاه خوب دانشگاه آزاد اسلامی داراب در استان و کشور گفت: وجود دانشگاه در هر شهر و منطقه نشانگر بالابودن سطح فرهنگ آن جامعه است؛ اما تعامل بین جامعه و دانشگاه همواره از مباحثی بوده که از دیرباز مورد توجه است.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته