دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انجام عمل جراحی اسلیو لاپاراسکوپی در یکی از بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین دانشگاه آزاد اسلامی از بیستمین عمل لاپاراسکوپی (کوچک کردن معده به روش بسته) در بیمارستان امیر المومنین خبر داد.
کد خبر : 620508
image-20211111104339-1.jpeg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی بیمارستان امیرالمؤمنین، ناصر رهبر، رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین دانشگاه آزاد اسلامی از بیستمین عمل لاپاراسکوپی (کوچک کردن معده به روش بسته) در بیمارستان امیر المومنین خبر داد.


بر اساس این گزارش، این عمل توسط رهبر، رئیس بیمارستان امیر المومنین در این مرکز انجام شد.


به گفته رهبر لازم از سویی به دلیل شرایط تحریم، کمبود تجهیزات و وسایل مخصوص این عمل و از طرفی افزایش شدید قیمت این وسایل، اپیدمی کرونا و محدودیت انجام عمل‌های جراحی الکتیو در بیمارستان امیر المومنین که خود جزو مراکز فعال پذیرش بیماران کرونایی بوده و هست، باعث شد آمار این اعمال جراحی کاهش چشمگیری داشته باشد.


رهبر اظهار کرد: با وجود تمام این مشکلات، کادر دلسوز بیمارستان امیرالمؤمنین به‌ویژه، پرسنل اتاق عمل در قالب یک تیم زبده تمام تلاش خود را برای انجام عمل جراحی اسلیو به کار بستند.


وی در پایان گفت: امید است با پایان یافتن پاندمی بیماری منحوس کرونا، آمار این گونه عمل‌ها که هدف آن کمک به بیماران دارای وزن زیاد و عوارض ناشی از آن یعنی مشکلات مفاصل، دیابت، فشارخون و .... است، افزایش یابد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته