![بومیسازی فیبر نوری و زیرساختهای ارتباطی با یک سوم قیمت نمونه خارجی](/files/fa/news/1403/5/6/602313_113.jpg)
توسط دانشبنیانها محقق شد؛
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با فشار کارگزار مدنظر خود در نظر داشتند تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ گرفته و خودشان آن را بر عهده بگیرند که این امر منتفی شد.
فدراسیون فوتبال در این زمینه نشستی را اخیرا بین مدیران لیگ برتری برگزار کرد تا نظرات آنها را بشنود اما اکثر باشگاهها با انتقال تبلیغات محیطی به سرخابی مخالفت کردند. حتی وعدههای مالی مدیران سرخابی به باشگاهها هم باعث نشد آنها نظرشان تغییر کند چرا که در این زمینه از مصطفی آجرلو و مجید صدری تضمین خواستند و آنها نپذیرفتند.
رایزنیهای مدیران سرخابی بعد از این جلسه هم نتیجه نداد تا اینکه در نهایت مصوب شد تبلیغات محیطی همچنان زیر نظر سازمان لیگ باشد.
انتهای پیام/۴۱۴۶
انتهای پیام/