دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1400 - 13:43
اکبری:

کارمند دانشگاه باید شنونده خوبی برای دانشجویان باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان گفت: از کارمند دانشگاه انتظار می‌رود خوش‌برخورد، خوش‌رفتار، متواضع و شنونده خوبی برای دانشجویان باشد.
کد خبر : 620285
آشتیان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آشتیان، حسن اکبری در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان گفت: دانشگاه یک خانواده است که تمام اعضا نسبت به هم مسئول بوده و هرگاه مشکل و گرفتاری برای هرکدام از آنان به وجود بیاید همه کمک می‌کنند تا مشکلات حل شود.




بیشتر بخوانید:


موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان در جذب دانشجو




وی افزود: در خانواده‌ای هستیم که با کمک و همدلی می‌توان مشکلات را برطرف کرد و یکی از ابزار مهم در برطرف کردن معضلات این است که هر مجموعه با تلاش می‌تواند شرایط را بهتر و مطلوب‌تر کند.


رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان مطرح کرد: هر کدام از دانشگاهیان باید مبلّغ دانشگاه باشند؛ گروه‌های مختلفی در فضای مجازی داریم که ظرفیت بسیار قوی برای تبلیغ و رشد دانشگاه است و از آنها استفاده نمی‌کنیم، هر کدام از ما می‌توانیم مؤثر باشیم؛ بنابراین باید نقش‌هایمان را پررنگ‌تر کنیم تا منافع دانشگاه را در کنار منافع خودمان در نظر بگیریم و برای تأمین آن تلاش مضاعف کرده تا اثراتش را مشاهده کنیم.


اکبری با بیان اینکه دانشجو ولی‌نعمت ماست و باید نسبت به ارباب رجوع جانب تکریم داشته باشیم، بیان کرد: رفتار با دانشجویان باید در شأن دانشگاه و کارمندان دانشگاهی باشد؛ چراکه محیط علمی، فرهنگی است یعنی از کارمند دانشگاه انتظار می‌رود خوش‌برخورد، خوش‌رفتار، متواضع و شنونده خوبی برای دانشجویان باشد.


وی اظهار کرد: با همفکری و تعامل می‌توانیم برای بهترشدن دانشگاه گام برداریم، آنچه که اکنون مشاهده می‌کنیم در دانشگاه شایسته شما نیست و باید با تلاش مضاعف بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان بیان کرد: دیدگاه ما باید این باشد که دانشجویان فرزندان‌مان هستند و ما برای آنان خیرخواه هستیم و این حس به آنان منتقل شود.


ظرفیت خوب دانشگاه آزاد آشتیان برای کشت رزماری



به گزارش آنا، اکبری در جلسه کمیته کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان هم با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان ظرفیت بسیار خوب برای درآمدزایی در بخش کشاورزی دارد، اظهار کرد: با کمک هم می‌توانیم از مشکلات و معضلاتی که گریبان‌گیرمان شده رهایی پیدا کنیم.


وی افزود: با فضای موجود و گلخانه‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان وجود دارد می‌توان با ریشه‌دار کردن ساقه گیاه رزماری و کشت آن از این فضا استفاده کرد و با استفاده از فضای زمین ۴۰ هکتاری که در اختیار این دانشگاه است از کشت گل‌رنگ بهره‌مند شد.




بیشتر بخوانید:


آغاز نخستین فاز اقتصادی گیاهان دارویی در آشتیان از مهر ۱۴۰۰




سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان با بیان اینکه این دانشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای کشت و پرورش قارچ دارد از اعضای کمیته کشاورزی خواست در این باره طرح توجیهی مناسب ارائه داده تا با  کمک همکاران از این ظرفیت استفاده شود.


اکبری افزود: با تقسیم کار می‌توان نتایج بسیار مطلوبی به دست آورد، می‌شود بهترین فرصت‌ها را ایجاد کرد و با توجه به نظر مثبت کمیته کشاورزی استان مرکزی می‌توان از فضاهای موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان استفاده کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته