دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ژانرهای سینما در کتاب فروشی هنوز بررسی می‌شود

بیست و چهارمین نشست کتاب فروشی هنوز با موضوع ژانرهای سینمایی، از تئوری تا عمل به دلیل انتشار کتاب «راهنمای ژانر؛ معرفی و بررسی ده گونه سینمایی» برگزار می‌شود.
کد خبر : 62027

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی کتاب فروشی هنوز، بیست و چهارمین نشست «سه شنبه های هنوز» با حضور حسین معززی نیا، شهرام مکری، امیر پوریا، محسن آزرم و یحیی نطنزی با موضوع ژانرهای سینمایی؛ از تئوری تا عمل، به دلیل انتشار کتاب «راهنمای ژانر؛ معرفی و بررسی ده گونه سینمایی» برگزار می‌شود.


در کتاب «راهنمای ژانر؛ معرفی و بررسی ده گونه سینمایی» که با محوریت آشنایی و تحلیل 10 ژانر علمی‌خیالی، وحشت، فانتزی، انیمیشن، کمدی، تاریخی، نوآر، جنگی، وسترن و ملودرام منتشر شده است. با تعریف، خاستگاه، روندِ تحول، مرور زیرژانرها، نقاط عطف و مؤلفه‌های هر ژانر مخاطب آشنا می‌شود.


«راهنمای ژانر؛ معرفی و بررسی ده گونه‌ سینمایی» نوشته یحیی نطنزی نوشته و این کتاب از سوی نشر چشمه منتشر شده است. یست و چهارمین نشست «سه‌شنبه‌های هنوز» ساعت ۱۸روز سه‌شنبه 29 دی ۹۴ برگزار می‌شود.


کتابفروشی «هنوز» در تهران، خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴ قرار دارد و شرکت در برنامه‌های کتابفروشی هنوز برای علاقمندان آزاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته