دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چه کسی جایگزین مسی می‌شود؟/ احتمال غیبت نماد آرژانتین مقابل برزیل

لیونل مسی دوران نقاهت را پشت سر می‌گذراند و احتمال دارد برای تیم ملی آرژانتین به میدان نرود.
کد خبر : 620228
لیونل مسی



به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی با وجود مخالفت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به تیم ملی فوتبال آرژانتین فرا خوانده شد. دلیل این مخالفت مصدومیت فوق ستاره آرژانتینی بود ولی حساسیت دیدار با اروگوئه و برزیل چاره‌ای برای لیونل اسکالونی باقی نگذاشت.


سایت «تودِی این ۲۴» (today.in-۲۴) اعلام کرد لیونل مسی به همراه آنخل دی ماریا و لئاندرو پاردس وارد فرودگاه اِزیزا در بوینس آیرس شد و از سوی پزشک تیم ملی معاینه شده است. آرژانتین روز جمعه با اروگوئه بازی دارد. آلبی سلسته با ۲۵ امتیاز در رتبه دوم جدول کونمبول (CONEMBOL) قرار دارد و اروگوئه با ۱۶ امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است. فاصله ۸ امتیازی با اکوادور رده سومی حاشیه امنیت خوبی برای شاگردان اسکالونی ایجاد کرده، ضمن اینکه نتیجه دیدار دور رفت با برزیل هنوز مشخص نشده است. آرژانتین پس از این بازی با برزیل صدرنشین دیدار خواهد کرد. تیمی که با ۳۱ امتیاز در آستانه صعود است.


اگر مسی نتواند به این دو بازی برسد خواکین کوریا، پائولو دیبالا، پاپو گومز و جولیان آلوارز گزینه‌های جانشینی او هستند و البته نیکلاس گونزالز هم می‌تواند به جای مسی بازی کند اما از آنجایی که تست‌های کووید-۱۹ او در اروپا همچنان مثبت بوده به آرژانتین احضار نشده و باید دید بالاخره می‌تواند از ایتالیا سوار هواپیما شود و به تیم بپیوندد.


در این میان کادر پزشکی آرژانتین ابراز امیدواری کرده نماد فوتبال این کشور در دو دیدار حساس برابر اروگوئه و برزیل به میدان بود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته