دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1400 - 12:07
حجت‌الاسلام شریفانی در مراسم کانون‌های معرفت رضوی:

مملکت آدم دردمند می‌خواهد/ لزوم تربیت حکیمانه دانشجویان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره دوره آموزشی معرفت رضوی گفت: مملکت امروز آدم دردمند می‌خواهد، این جلسه برای این است که آن حس دردمندی در ما زنده شود وگرنه انسان بی‌درد و بی‌خیال زیاد داریم. ما در این جلسه‌ها به دنبال حکیم پروری هستیم تا جمعی را راهبری کنند.
کد خبر : 620031
مصاحبه اختصاصی آنا با حجت الاسلام شریفانی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم سومین دوره آموزشی کانون‌های معرفت رضوی در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در قرآن و روایات بارها عنوان شده که نعمت‌ها را یاد کنید. بالاترین طاعت ذکر نعمت است. ذکر نعمت باعث ایجاد محبت در دل می‌شود.


وی درباره مسئولیت افزود: قرآن می‌گوید هر نعمتی که خدا به ما داده است مسئولیت به وجود می‌آورد. مملکت امروز آدم دردمند می‌خواهد، این جلسه برای این است که آن حس دردمندی در ما زنده شود وگرنه انسان بی‌درد و بی‌خیال زیاد داریم. ما در این جلسه‌ها به دنبال حکیم پروری هستیم تا جمعی را راهبری کنند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دین ما سه رکن دارد، یکی پوسته ظاهری، یک پوسته درونی که روح و اخلاق است، یک پوسته میانه که اعتقاد است، اگر اعتقاد باشد هر دو پوسته را نگه می‌دارد. اگر بنیه اعتقادی قوی نباشد با کوچکترین شبهه‌ای از هم می‌پاشد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته