دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1400 - 15:13
با حکمی از سوی دکتر طهرانچی؛

سرپرست مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی عباس اشرفی را به‌عنوان سرپرست مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
کد خبر : 619837
image-20211108150857-1.jpeg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی عباس اشرفی را به‌عنوان سرپرست مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.


در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:


برادر گرامی جناب آقای دکتر عباس اشرفی


با اهدای سلام و تحیات


با عنایت به‌مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جناب‌عالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه» منصوب می‌شوید.


از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و اعتلای جایگاه علمی و توانمندی‌های فرهنگی و تربیتی اعضای محترم هیئت‌علمی اهتمام ورزید.


امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.


اشرفی دارای مدرک دکتری علوم قرآن و حدیث و دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی است که دارای سوابقی از جمله مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، معاون آموزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و ... است.


وی تاکنون ۱۰ جلد کتاب و بیش از ۶۰ مقاله علمی و پژوهشی به رشته تحریر درآورده است. «اعتدال و سبک زندگی در عصر انتظار»، «عبادات در ادیان ابراهیمی»، «جستاری در ادعیه رضوی» و «عصمت پیامبران در قرآن و عهدین» برخی از این آثار است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته