دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«قطار مسیر 60» به سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران رسید

فیلم مستند «قطار مسیر 60» به‌کارگردانی کتایون جهانگیری و با سخنرانی محمد سریر، روز سه‌شنبه 29 دی‌ماه ساعت 17 در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در‌می‌آید.
کد خبر : 61980

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط‌عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، فیلم «قطار مسیر 60» به کارگردانی کتایون جهانگیری، محصول سال 1392 به مدت 90 دقیقه،روز سه‌شنبه 29 دی‌ماه ساعت 17 به نمایش در‌می‌آید. همچنین بعد از نمایش فیلم، محمد سریر در ارتباط با این فیلم سخنرانی خواهد کرد. این برنامه با حضور اهالی موسیقی، هنرمندان و صاحب‌نظران در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.


این فیلم مستند بر پایه خاطرات هنرمندان موسیقی،تحولات اجتماعی و سیاسی موثر بر ماندگاری آثار در عرصه موسیقی و با نگاهی به وقایع تاریخ موسیقی ایران در دهه اول انقلاب اسلامی و حقایق آن دوران و تلاش دو ساله این فیلم ساز بدون نگاه جانبدارانه از میان خاطرات آن دوره شرایطی را باز گو می کند که تا این زمان به آنها پرداخته نشده است.


علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این برنامه (نمایش فیلم و جلسه سخنرانی) به‌صورت رایگان، به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب