دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سیمونه اینزاگی:

لیوان اینتر از مصاف با میلان نیمه خالی است/ سزاوار پیروزی در دربی بودیم

سرمربی تیم اینتر گفت: بازی خوبی مقابل میلان انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی در این دیدار بودیم.
کد خبر : 619680
سیمونه اینزاگی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، دربی دلامادونینا برنده‌ای نداشت و سهم تیم‌های اینتر و میلان از این بازی تنها یک امتیاز بود. نتیجه‌ای که مانع کاهش ۷ امتیازی فاصله نراتزوری با صدر جدول سری A ایتالیا شد و این موضوع ناامیدی سرمربی اینتر را به همراه داشت.


سیمونه اینزاگی پس از تساوی یک بر یک مقابل میلان به «دی زِد اِی اِن» (DAZN) اظهار کرد: لیوان نیمه خالی است، زیرا موقعیت‌های زیادی داشتیم و یک پنالتی را از دست دادیم، بنابراین از نظر من مستحق موفقیت خیلی بیشتری بودیم. مقابل تیم بزرگی قرار گرفتیم که با شایستگی در صدر جدول قرار دارد، از نظر پیشرفت از آنها عقب هستیم اما زمان برای بازگشت به مسیر وجود دارد و عملکردهایی مانند بازی مقابل میلان به ما اعتماد به نفس می‌دهد.


سرمربی تیم اینتر افزود: در میان ۶ بازی گذشته با یوونتوس و میلان به تساوی رسیدیم و احتمالاً مستحق برد بودیم. میلان و ناپولی سرعت فوق‌العاده‌ای را حفظ می‌کنند اما راه طولانی در پیش است و در این مرحله هستیم. می‌خواستیم به هوادارانمان پیروزی بدهیم و من احساس می‌کنم به اندازه کافی سزاوار آن بودیم. سرعت بسیار بالا بود و هر دو تیم احتمالاً می‌توانستند در سطح فنی خیلی بهتر عمل کنند. میلان حریفی بسیار تکنیکی است، بنابراین باید آنها را خسته و مجبور به حرکت کنید. در ۲۰ دقیقه ابتدایی خوب کار کردیم و به طور کلی فکر می‌کنم استحقاق بیشتری را داشتیم، فقط در ۱۵ دقیقه پایانی کمی مشکل داشتیم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته