دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1400 - 16:55
حجت‌الاسلام زارع:

شهید عمار حلب در ارتباط با اهل بیت(ع) ممتاز و میدان‌دار بود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: شهید عمار حلب محمدحسین محمدخانی در ارتباط با اهل بیت علیهم‌السلام ممتاز و میدان‌دار بود.
کد خبر : 619599
شهید



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، حجت‌الاسلام حسن زارع در ششمین سالگرد شهید عمار حلب محمدحسین محمدخانی اظهار کرد: این شهید دو خصوصیت بارز و منحصر داشت، یکی اینکه در کارهایش ارتباط قوی که با شهدا برقرار می‌کرد و دیگری ارتباط با اهل بیت علیهم‌السلام که در این دو زمینه ممتاز و میدان‌دار بود و شاید اگر این دو خصیصه را نداشت، بسیاری از مجالس عظیم مذهبی قطعاً به راه نمی‌افتاد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ارتباط‌گیری با شهدا را راهگشای کارهای روزمره دانست و افزود: سردار سلیمانی دو بار در زندگی بسیار آسیب جدی دید، یکی در عملیات خیبر و از دست دادن شهید همت و یکی هم در سوریه با شهادت محمدحسین محمدخانی.


به گزارش آنا، سردار شهید قاسم سلیمانی به شهید محمدحسین محمدخانی لقب مالک اشتر سپاه اسلام را داده بود و وی فرمانده تیپ سیدالشهدا (ع) بود.


وی در تیر ۱۳۶۴ متولد شد، فارغ‌التحصیل رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی یزد و فرمانده سابق بسیج دانشجویی حوزه حضرت امام رضا (ع) این واحد دانشگاهی، دانشجویی مؤمن، معتقد و خدایی بود که پس از انجام رشادت‌ها و جانفشانی های پی‌درپی در ۱۶ آبان ۱۳۹۴ در حلب سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید والامقام در قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت‌زهرای تهران آرام گرفته است.


این شهید مسئول هیئت علمدار حسین(ع) یزد و از فعالان ستاد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد بود.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته