دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیران ورزشی صداوسیما در گفت‌و‌گو با آنا: ممنوع‌التصویری کفاشیان ابلاغ نشده‌ است

پس از اینکه اعلام شد رئیس فدراسیون فوتبال ممنوع التصویر شده است مدیران ورزش صدا و سیما از چنین تصمیمی اظهار بی اطلاعی کردند.
کد خبر : 61943

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پس از آنکه علی کفاشیان در مجمع 23 دی ماه فدراسیون فوتبال از اعضای مجمع خواست تا برای گرفتن حق پخش تلویزیونی فوتبال از صدا و سیما شکایت شود و این موضوع با رای اعضای مجمع تصویب شد، خبری اعلام شد مبنی بر اینکه کفاشیان ممنوع‌التصویر شده‌ است که این موضوع با واکنش رئیس فدراسیون فوتبال مواجه شد و او اعلام کرد از این قضیه استقبال می‌کند.


احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش در گفت‌وگو با آنا و در پاسخ به این سوال که آیا ممنوع‌التصویر شدن رییس فدراسیون فوتبال واقعیت دارد گفت: «تعدادی از خبرگزاری‌ها این خبر را منتشر کرده‌اند که البته مورد تایید ما نیست چرا که اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد باید از طریق روابط عمومی صداوسیما اعلام شود تا ما نسبت به آن اقدام کنیم. وقتی چنین خبری نیامده دلیلی ندارد که ما کار خاصی انجام دهیم و بخواهیم تصویر کفاشیان را پخش نکنیم.»


وی درباره اینکه کفاشیان از اعضای مجمع فدراسیون خواسته تا از صدا و سیما شکایت شود و به همین دلیل وی ممنوع‌التصویر شده است، تصریح کرد: «بله این خبر را من هم خوانده‌ام که رییس فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی را گرفته و آن را تصویب کرده است. هر کسی می‌تواند از حق قانونی خودش استفاده کند و از هر جایی دلش خواست شکایت کند.»


شیعه در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده از تصمیم صداوسیما برای عدم پخش تصویرش استقبال می‌کند، بیان کرد: «در جریان این موضوع نیستم.»


مدیر ورزش شبکه خبر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به طور شفاهی هم از آنها خواسته نشده که تصویر کفاشیان را پخش نکنند گفت: «مدیران ارشد صدا و سیما حتی به طور شفاهی هم چنین دستوری را به ما ابلاغ نکرده‌اند.»


حمید قاسمی مدیر رادیو ورزش نیز در این باره گفت: «موضوع ممنوع‌التصویر شدن کفاشیان به ما ابلاغ نشده است که بخواهیم نسبت به آن تصمیمی بگیریم. اگر چنین موضوعی به ما ابلاغ شود در کنارش از ما می‌خواهند که در رابطه با رئیس فدراسیون فوتبال مصاحبه نکنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته