دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1400 - 09:37

بازدید علی‌اکبری از پروژه‌های دانشگاه آزاد شیراز در شرکت سینا

مشاور امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مدیران کل معاونت‌های موضوعی دانشگاه آزاد اسلامی از پروژه‌های دانشگاه در شرکت صنایع شیمیایی سینا بازدید کردند.
کد خبر : 619185
بازدید مجری طرح پایش واحد شیراز از پروژه‌های شرکت صنایع شیمیایی سینا

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز با رونمایی از فاز نخست دو پروژه‌ صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز که به‌منظور تصفیه آلایندگی‌های پساب صنعتی و گازهای خروجی در این صنعت در شرکت صنایع شیمیایی سینا انجام شد، محمد علی‌اکبری مشاور امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا ایران‌بخش و فاطمه حمیدی‌فر مدیران‌کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی معاونت‌های موضوعی «علوم، مهندسی و کشاورزی» و «علوم انسانی و هنر» دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی جباری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، سعید پرهوده رئیس مرکز تحقیقات فمتو واحد شیراز و اعضای دبیرخانه علمی استان فارس از این پروژه‌ها دانشگاه بازدید کردند.




بیشتر بخوانید:


رونمایی از پروژه‌های صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز




در این مراسم پروژه‌های فاز یک تصفیه‌خانه پساب‌های صنعتی صنایع شیمیایی سینا به روش ECF و فاز نخست راکتورهای تصفیه گازهای خروجی این شرکت مورد بازدید قرار گرفت.


بازدید علی‌اکبری از پروژه‌های شرکت صنایع شیمیایی سینا


این پروژه‌ها توسط مرکز تحقیقات «فمتو» دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در راستای برنامه‌های علمی دبیرخانه علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با سرمایه‌گذاری مستقیم شرکت صنایع شیمیایی سینا در محل این شرکت انجام شده است.


طرح‌های انجام شده شامل کاهش گاز فرمالدئید از اگزوست‌های خروجی شرکت از ۲۶۰ppm به ۰,۳ppm، تصفیه پساب صنعتی آلوده شرکت و کاهش COD این پساب از «۵۰,۰۰۰mg/l به کمتر از ۱۰۰mg/l» است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته