دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ربیعی:

آماده بازی مقابل آلومینیم اراک هستیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: خودمان را برای بازی مهیا کرده‌ایم و امیدوارم دو تیم بازی خوبی را فردا چه از نظر فنی و چه اخلاقی ارائه دهند.
کد خبر : 619151
محمد ربیعی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیم اراک اظهار کرد: افتخار کار کردن در باشگاه آلومینیم را داشته‌ام و خاطرات خیلی خوبی را هم در خدمت این تیم، مردم اراک و هواداران آلومینیم دارم.


وی افزود: بازی مهمی را در پیش رو داریم چرا که عملکرد آلومینیم اراک در هفته‌های گذشته بسیار مطلوب بوده است و به آن‌ها تبریک می‌گویم و ما خودمان را برای بازی مهیا کرده‌ایم و امیدوارم دو تیم بازی خوبی را فردا چه از نظر فنی و چه اخلاقی ارائه دهند.


وی درباره وضعیت مصدومان مس رفسنجان برای بازی فردا گفت: برای بازی فردا مجید علیاری که در بازی فولاد مصدوم شد را در اختیار نداریم.


سرمربی مس رفسنجان همچنین درباره شرایط میزبانی این تیم و آیا اینکه بازی‌های این تیم در سرچشمه قرار است برگزار شود، گفت: چمن ورزشگاه رفسنجان نیز در حال آماده شدن است و ما تابع تصمیم باشگاه هستیم اگر چمن ورزشگاه رفسنجان آماده شود در ورزشگاه رفسنجان میزبان هستیم اما فعلاً بازی‌های ما در سرچشمه برگزار می‌شود.


ربیعی افزود: در ورزشگاه‌های کشور در شهرستان رفسنجان این ورزشگاه استانداردها را دارد نواقص آن برطرف شده و برای من مربی کیفیت چمن اهمیت دارد که چمن ورزشگاه سرچشمه بسیار خوب و باکیفیت است و روند بهتری از سرعت و کیفیت بازی را در زمین هم ما و تیم مقابل می‌توانیم داشته باشیم.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته