استفاده از ظرفیت رسانه در ایجاد بسترهای جدید تولید
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از کرمان، محمدامین ایمانجانی با حضور در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از استفاده از ظرفیتهای رسانه برای معرفی محصولات واحدهای دانشگاهی و تولیدات دانشبنیان آنها در حل مشکلات بخشهای صنعتی و کشاورزی کشور خبر داد.(بیشتر بخوانید)
وی با اشاره به تغییرات اساسی در روند کاری روزنامه فرهیختگان عنوان کرد: در سال ۱۳۹۶ که بنده در روزنامه حضور پیدا کردم، یک روزنامه سازمانی وابسته به مدیریت با مشکلات عدیده را تحویل گرفتیم؛ اما به کمک دوستان فعال و حمایت مسئولان دانشگاه توانستیم با مخاطبشناسی و بررسی نیازهای جامعه علاوهبر تغییر روند سابق با تغییر مطالب و رویکردها مخاطبان بسیار خوب و زیادی را بهدست بیاوریم.
مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان با برشمردن نیازهای مخاطبان تأکید کرد: وقتی تغییرات انجام شد، مشاهده کردیم خریداران نشریه و مخاطبان ما در فضای مجازی بهشدت افزایش یافتند و مسئولان در ردههای بالای نظام به مطالب علاقهمند شدند؛ بنابراین این موفقیت فرصت جدیدی برای معرفی محصولات دانشگاه به ردههای بالای مدیریت کشور که در دستگاه خود معضلاتی داشتند، برای ما ایجاد کرد و نمونه آن در واحدهای اصفهان، شهرری و بسیاری موارد دیگر قابل مشاهده است.
ایمانجانی با تشکر از حمایتهای رهبری و مسئولان دانشگاه تأکید کرد: اگر حمایتهای مسئولان دانشگاه و تشویق مقام معظم رهبری در دیدارهای انجامشده نبود، هرگز نمیتوانستیم این مسیر را با این شکل و با موفقیت طی کنیم.
به گزارش آنا، قبل از این دیدار نیز ایمانجانی پس از حضور در جوار حرم شهدای گمنام واحد شهید حاجقاسم سلیمانی، با حضور در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با رئیس نهاد دیدار و گفتگو کرد.
انتهای پیام/۴۱۰۳/
انتهای پیام/