دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته چهارم لیگ برتر؛

جدال سخت استقلال در دیار شیراز/ دربی حساس در اصفهان

استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، در شیراز به مصاف فجرسپاسی می‌رود و دربی اصفهان هم از دیگر مسابقات حساس این هفته است.
کد خبر : 618999
استقلال



به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز با چهار دیدار آغاز می‌شود. لیگ برتر ایران پس از انجام بازی‌های روز جمعه و شنبه، تعطیل می‌شود و تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه که خارج از خانه است، آماده می‌شود. در ادامه چهار بازی روز جمعه را با هم بررسی می‌کنیم:


هوادار- پدیده مشهد


شاگردان عنایتی در تیم هوادار که به‌تازگی به لیگ برتر آمده‌اند وضعیت مناسبی ندارند، آنها در هر سه بازی قبلی خود شکست خورده‌اند و هنوز یک امتیاز هم از لیگ برتر دشت نکرده‌اند. البته به اعتقاد اهالی فوتبال، تیم هوادار فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و حتی سپاهانی‌ها پس از شکست این تیم اعتراف کرده‌اند که نوع فوتبال بازی کردن بازیکنان تیم هوادار آنها را شگفت‌زده کرد. با این حال تیم هوادار در بازی امروز مقابل پدیده به دنبال این است که هم زیبا فوتبال بازی کند و هم اینکه موفق به کسب امتیاز شود.


در آن طرف میدان، حریف تیم هوادار، پدیده مشهد است که آنها هم شرایط بحرانی دارند. تیم پدیده از سه بازی که انجام داده تاکنون توانسته تنها یک امتیاز کسب کند و در بازی برابر مس رفسنجان هم حتی در میدان حاضر نشدند. با این شرایط به نظر می‌رسد عنایتی و شاگردانش در فرصت خوبی رودرروی تیم پدیده قرار گرفته‌اند و با وضعیت بحرانی که این تیم دارد بتوانند امتیاز کسب کنند. اکبر میثاقیان در هفته سوم در تیم پدیده جانشین رضا مهاجری شد و هم‌اکنون تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند تیم خود را از بحران نجات دهد. شرایط پدیده به قدری بحرانی است که حتی بر سر نام این تیم هم اختلاف نظر وجود دارد؛ برخی این تیم را پدیده و برخی دیگر آن را شهرخودرو خطاب می‌کنند!


تراکتور- پیکان


دومین بازی این هفته در خانه تراکتوری‌ها برگزار می‌شود، شاگردان فیروز کریمی از سه بازی رقابت‌های لیگ برتر، تنها یک برد به دست آورده و قطعا اگر تراکتور می‌خواهد به روزهای اوج خود برسد باید روند نتیجه‌گیری خود را تغییر دهد. فیروز کریمی پس از شکست تیمش مقابل استقلال از چند بازیکن انتقاد کرد.با این حال هواداران تراکتور منتظرند دوباره این تیم در خانه پیروز میدان شود. البته حریف سرسختی پیش رو دارند.


تیم پیکان هم از دو بازی که در لیگ برتر انجام داده توانسته چهار امتیاز کسب کند. پیکانی‌ها در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به میدان نرفتند به این خاطر که بازیکنانش در تیم امید حضور داشتند، البته در برابر تراکتور هم بعید است از بازیکنان خود استفاده کند چرا که بازیکنان تیم امید همگی دچار سرماخوردگی شده‌اند.


ذوب‌آهن- سپاهان


سومین بازی این هفته جدال جذاب دو تیم از دیار اصفهان است.ذوبی‌ها در این هفته در شرایطی مقابل سپاهان به میدان می‌روند که این تیم نسبت به فصل گذشته قدرتمند شده و تنها برای بقا نمی‌جنگد. سپاهان هم به گفته کارشناسان فوتبال امسال شانس بالایی برای قهرمانی دارد و یکی از کامل‌ترین تیم‌هاست چرا که در هیچ پستی ضعف ندارد.
تیم سپاهان در حال حاضر با کسب ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.بدون شک ذوب‌آهن بازی سختی مقابل تیم سپاهان دارد و باید دید آیا آنها می‌توانند نوار پیروزی‌های سپاهان را پاره کنند یا خیر.


فجر شهید سپاسی- استقلال


آخرین بازی این هفته جدال فجر شهید سپاسی مقابل استقلال است. فجر شهید سپاسی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده قطعا با انگیزه مقابل استقلال ظاهر می‌شود. این تیم بعد از دو شکست متوالی موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد تا از بحران خارج شود. استقلال تاکنون ۹ امتیاز در سه هفته ابتدایی لیگ کسب کرده و هم‌اکنون به‌عنوان یک تیم مدعی شناخته شده است. دروازه استقلال تاکنون باز نشده و خط حمله‌ خوبی را هم در اختیار دارد. استقلالی‌ها در این هفته مجوز ژستند بازیکن مهاجم فرانسوی و جدید خود را اخذ کرده‌اند و در این هفته به میدان می‌رود.باید دید استقلالی‌ها از دیار شیراز با دست پر به تهران برمی‌گردند تا جوانان فجر، آبی‌پوشان را در خانه متوقف می‌کنند یا خیر.


اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر:


جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰
هوادار تهران – پدیده مشهد
حسین زیاری – قهرمان نجفی – حمید رضا افشون – وحید زمانی
ناظر: علیرضا یزدانی
تراکتور تبریز – پیکان تهران
سید علی اصغر مومنی – سید یعقوب حجتی – هیوا بهمنی – امیر سامان سلطانی
ناظر: محمد رضا فلاح
فجر سپاسی شیراز - استقلال تهران
مرتضی منصوریان – آرمان اسعدی – یعقوب سخندان – سید مهدی مرجان زاده
ناظر: یداله جهانبازی
ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان
پیام حیدری – محمد رضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی – مسعود حقیقی
ناظر: ابوطالب طاهریان


شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مس رفسنجان - آلومینیوم اراک
محمد حسین ترابیان – علیرضا طاهرخانی – امین زاهدی – شبیر بهروزی
ناظر: فریدون اصفهانیان
نساجی مازندران – صنعت نفت آبادان
حسن اکرمی – میلاد قاسمی – مجتبی غریب – علی بای
ناظر : رسول فروغی
پرسپولیس - گل گهر سیرجان
بیژن حیدری – علی میرزابیگی – علیرضا ایلدرم – ناصر جنگی
ناظر: رضا سخندان
نفت مسجد سلیمان – فولاد خوزستان
علی صفایی – علی احمدی – محسن بابایی – ایمان کهیش
ناظر: محسن قهرمانی


انتهای پیام/۴۰۵۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته