دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1400 - 17:21
کارشناس مسائل سیاسی:

قدرت و اراده انقلاب ایران به پشتوانه جایگاه ولایت‌فقیه است

مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب تصمیم‌گیرنده سرنوشت خود بوده که این قدرت و اراده به پشتوانه جایگاه ولایت‌فقیه است.
کد خبر : 618996
جلسه



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سوادکوه، سیدمحمد موسوی‌روشن در وبینار فرهنگی که به مناسبت سیزدهم آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: عصر، عصر تحولات و اراده‌هاست و جغرافیای قدرت تغییر کرده، جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب تصمیم‌گیرنده سرنوشت خود بوده که این قدرت و اراده به پشتوانه جایگاه ولایت‌فقیه است.


وی با بررسی قدرت از دیدگاه متفکران و صاحب‌نظران جهانی در دنیای کنونی که اعتقاد به اتمام مباحث جنگی و آغاز گسترش تمدن و برخورد تمدن‌ها با یکدیگر دارند، عنوان کرد: ایران اسلامی با پیشرفت در همه عرصه‌ها به‌ویژه نظامی و با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه توانست از استراتژی مقاومت به استراتژی بازدارندگی برسد.


مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اهمیت چگونگی شکل گرفتن قدرت‌های تمدن بشری در جهان به‌ویژه جایگاه ایران در عرصه تمدن به تشریح شرایط صعودی یا نزولی تمدن ایران، بازنگری حکومت‌های مختلف در ایران و نقش ملت در تحولات داخلی اعم از تغییر حکومت‌ها پرداخت و گفت: نهضت ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار از زمان افشای کاپیتولاسیون آغاز شد. ایران میان کشورهای آسیایی به‌ویژه منطقه خاورمیانه دارای نقش سوق‌الجیشی و اعتبار استراتژیک است.


موسوی‌روشن بیان کرد: شهید حسین فهمیده‌ها در تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی نقش ارزنده‌ای داشتند و وجود این افراد قدرت‌های جهانی را به تفکر وامی‌دارد؛ اگرچه قبل از انقلاب و در برهه‌ای از زمان سران روسیه، آمریکا و انگلیس در تغییر حکومت ایران نقش بازی می‌کردند؛ اما امروز رؤسای همین کشورها با ایران در عرصه‌های سیاسی و حتی برجام حاضر به مذاکره شدند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته