دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1400 - 16:43
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک:

همه بخش‌های دانشگاه با تیم‌های علمی دانشجویی همکاری کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از تمام معاونان و مدیران دانشگاه خواست نهایت همکاری و تعامل را با تیم‌های علمی دانشجویی داشته باشند.
کد خبر : 618818
تیم



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اراک، جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حضور ایمان میرزایی مقدم استاد راهنمای تیم بتن دانشگاه و برخی از اعضای تیم بتن در راستای بررسی مشکلات و رفع موانع اداری و تعامل و همکاری بیشتر حوزه‌ها با تیم‌های دانشجویی در سالن جلسات حوزه ریاست واحد اراک برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در این جلسه با تبریک کسب رتبه تیم بتن دانشگاه در نوزدهمین دوره مسابقات ملی بتن از تلاش استاد راهنما و اعضای تیم بتن قدردانی کرد و از تمام معاونان و مدیران خواست نهایت همکاری و تعامل را با تیم‌های علمی دانشجویی داشته باشند.




بیشتر بخوانید:


لیست تیم‌های برگزیده نوزدهمین دوره مسابقات ملی بتن + اسامی




حسین کلانتری تأکید کرد: حوزه پژوهش و فناوری، حوزه مدیریت و توسعه منابع، اداره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در راستای اخذ مجوز، رفع موانع اداری، بررسی شرایط میزبانی تیم بتن دانشگاه برای برگزاری مسابقات سراسری بتن در واحد اراک، در اختیار قراردادن تجهیزات و امکانات مورد نیاز تیم بتن، ساعات حضور اعضا و استاد راهنما در کارگاه و تجلیل از اعضای تیم در هفته پژوهش در دستور کار معاونان قرار گیرد.


در این جلسه استاد راهنما و نمایندگان تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نظر خود را بیان کردند.


همه بخش‌های دانشگاه با تیم‌های علمی دانشجویی همکاری کنند


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته