دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1400 - 10:45
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه:

اعضای هیئت علمی کارآمد شاخص اصلی کیفیت آموزش هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی در کیفیت آموزش هر دانشگاهی، داشتن اعضای هیئت علمی کارآمد بوده که واحد دانشگاهی ساوه در این زمینه از ظرفیت بالایی برخوردار است.
کد خبر : 618654
مراسم



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ساوه، حمیدرضا ثمری‌خلج در مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با ارائه گزارش مختصری از امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی در کیفیت آموزش هر دانشگاهی، داشتن اعضای هیئت علمی کارآمد است که این واحد دانشگاهی در این زمینه از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و با وجود رشته‌های متعدد و متنوع علمی، بستر مناسبی را برای تولید علم و دانش فراهم کرده و آمادگی جذب دانشجویان بیشتر را نیز داراست.


وی دانشگاه را مرحله مهمی از زندگی عنوان کرد که می‌تواند موجبات رشد و تعالی انسان را در آینده فراهم آورد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروز در مرحله‌ای خاص در گام دوم انقلاب، وظیفه تولید علم و کارآفرینی و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی را به عهده دارد تا بتواند در مسیر تحقق مرجعیت علمی و عملی در کشور، گام‌های مؤثری بردارد که البته در این راه به توفیقات قابل توجهی دست پیدا کرده است.


معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به تشریح روایتی از امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام با موضوع علم بهتر است یا ثروت؟ پرداخت و فضیلت علم و دانش را بر مال و ثروت توضیح داد.


اعضای هیئت علمی کارآمد شاخص اصلی کیفیت آموزش هستند


حجت‌الاسلام مجید حیدری با ذکر سخنی از امام خمینی(ره) خطاب به دانشجویان گفت: درس را برای رضای خدا بخوانید و قطعاً دانشجویی که با این نیت درس را آغاز کند، خدا هم او را یاری خواهد کرد و آن درس موجب رشد، موفقیت و پیشرفت او خواهد شد.


به گزارش آنا، در این جلسه هرکدام از معاونان دانشگاه به معرفی حوزه مربوطه و مسائل پیرامون آن پرداختند. اجرای ورزش سنتی باستانی، تئاتر طنز، پخش کلیپ و قرعه‌کشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در پایان نیز با قرائت میثاق نامه‌ای با شهدا، برنامه به پایان رسید.


انتهای پیام/۴۱۲۱/4062/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته