دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خطیبی در حکمی؛

سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری وزارت علوم را منصوب کرد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با صدور حکمی میر محمدصالح راحمی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری منصوب کرد.
کد خبر : 618461
علی خطیبی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با صدور حکمی میر محمدصالح راحمی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری منصوب کرد.


خطیبی در این حکم انتصاب خطاب به میر محمدصالح راحمی آورده است؛ با عنایت به توانمندی و نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول‌اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.


امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) همگام با گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق برنامه‌های بالادستی، راهبردهای دولت مردمی و اهداف و سیاست‌های ابلاغی وزارت عتف، ضمن بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه کارکنان و دانشگاه‌ها، در ساماندهی امور و انجام بهینه و بهنگام وظایف محوله با تأکید بر تعامل سازنده با دستگاه‌های مسئول، موفق و موید باشید.


خطیبی، همچنین طی نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های سعید رستگاری مدیرکل سابق دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات اداری در مدت تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
۰
با سلام و عرض ادب
هلدینگ شایسته