دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1400 - 10:32
عضو شورای شهر تهران بیان کرد؛

حکم‌ مشاور شهردار در جایگاه «شاعری» نا آشناست

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حکمی برای شاعر آیینی ما در جایگاه دستیار ویژه در حوزه ادبیات و شعر فارسی شهردار تهران صادر شد، این حکم برای من ناآشنا بود.
کد خبر : 618393
حبیب کاشانی

به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود، گفت: در جلسات پیشین به دوستان عرض کردم که قرارداد بیمه تکمیلی تاکسیرانان در ٣١ شهریور تمام شده و از آن طرف با جابه جایی مدیریت مواجه شدیم.


وی با تأکید بر اینکه پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی دچار وقفه شده است، افزود: این مشکلی است که در این ۴۱ روز، حل نشده و رانندگان تاکسیرانی، بیمه تکمیلی، حوادث و عمر ندارند.


عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: لازم است اقدامات لازم جهت تسریع در امور عقد قرارداد بیمه صورت گیرد، اما با وجود تذکر، تاکنون کاری برای تنظیم و امضا قرارداد بیمه انجام نشده است، به همین دلیل درخواست دارم که مدیر جدید از رویه حمایت کنند.


کاشانی تصریح کرد: همچنین دیروز حکمی برای شاعر آیینی ما در جایگاه دستیار ویژه در حوزه ادبیات و شعر فارسی شهردار تهران صادر شد، این حکم برای من ناآشنا بود و لازم است اولویت‌های مشاور مشخص شود.


به گزارش آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکمی مرتضی امیری اسفندقه، شاعر آیینی را به عنوان دستیار ویژه در حوزه ادبیات و شعر فارسی منصوب کرد.


انتهای پیام/۴۱۶۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب