دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1400 - 18:00
عسگریان در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

همکاری کمیته امداد و بسیج در پویش ایران مهربان/ تعداد خیرین از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به همکاری بسیج و کمیته امداد برای حمایت همه‌جانبه از ایتام گفت: خیرین نیز در این زمینه فعال هستند و درحال حاضر تعداد خیرین به ۲ میلیون نفر رسیده است.
کد خبر : 618363
ایتام



علیرضا عسگریان در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاهی گروه جامعه خبرگزاری آنا با اشاره به همکاری سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی برای حمایت همه‌جانبه از ایتام گفت: با تلاشی که تا به امروز صورت گرفته، تعداد حامیان ایتام از مرز یک میلیون نفر هم عبور کرده و درحال حاضر یک میلیون و ۱۱۱ هزار حامی در کشور داریم و از طرفی تعداد خیرین نیز از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است.


وی با بیان اینکه تعداد حامیان در دو سه سال اخیر رشد خوبی داشته است، ادامه داد: مردم ما مردمی مهربان هستند و این موضوع را در مواقع بحرانی و به‌ویژه در پویش کمک‌های مؤمنانه شاهد بودیم. در حال حاضر تعداد حامیان ایتام با رشد ۵۴ درصدی مواجه بوده است و در تلاش هستیم تا با افزایش تعداد حامیان و همچنین خیرین، رفته رفته تمام نیازهای ایتام و نیازمندان برطرف شود.


آغاز به کار پویش ایران مهربان ۲


معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: پویش ایران مهربان ۲ نیز آغاز به کار کرده است و در مجموع کمیته امداد امام خمینی از زمانی که بحث کمک‌های مؤمنانه در کشور مطرح شد و اتفاقا مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار داشت، تلاشی وافر برای رفع نیاز محرومان و ایتام کرده است و این تلاش‌ها همچنان در قالب طرح‌ها و پویش‌های مختلف ادامه دارد.


عسگریان در پایان خاطرنشان کرد: همه نهادها باید مرکزی را برای رسیدگی و پشتیبانی از محرومان و نیازمندان داشته باشند و ما پیشنهاد دادیم تا هر شغل یک مرکز نیکوکاری داشته باشد تا به امید خدا با همکاری نهادها، سازمان‌ها، حامیان و خیرین بتوانیم نیاز محرومان را برطرف کنیم.


انتهای پیام/۴۱۷۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته