دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1400 - 16:06
با حضور مسئولان انجام شد؛

آغاز کار دبستان پسرانه سمای مهران

دبستان پسرانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی مهران با حضور مسئولان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر : 618231
دبستان پسرانه سمای واحد مهران



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ایلام، دبستان پسرانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی مهران با حضور محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، یادگار محمدی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و روح‌الله محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهران آغاز به کار کرد.




بیشتر بخوانید:


صدور مجوز فعالیت دو مدرسه سما در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این آیین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگترین مرکز آموزشی و فرهنگی ایران اسلامی با درایت مسئولان این دانشگاه از مهد کودک تا مقطع دکتری در خدمت مردم است.


آغاز کار دبستان پسرانه سمای مهران


محمد میرزایی حیدری اضافه کرد: امروز با تلاش‌های صورت گرفته مدارس سما مورد اعتماد مردم هستند و پدران و مادران با آگاهی از کارکرد دانشگاه آزاد اسلامی فرزندان خود را برای ادامه تحصیل، تربیت صحیح و تلفیق تخصص و تعهد به این دانشگاه و مدارس سما می‌فرستند.


وی بیان کرد: راه‌اندازی مدرسه سما در شهر مهران با درخواست مردم صورت گرفته و امروز دانشگاه آزاد اسلامی مهران بیشترین درصد جذب دانشجو داشته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تبیین کرد: مهران به عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات و خط مقدم جنگ تحمیلی همیشه حماسه‌آفرین بوده و با راه‌اندازی مهمانپذیر واحد مهران این واحد دانشگاهی بیش از پیش خدمتگزار زوار اربعین حسینی خواهد بود.


میرزایی حیدری متذکر شد: امیدواریم با راه‌اندازی مقطع دبستان سما در مهران در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی مقاطع دیگر در راستای خدمت بهتر و بیشتر به مردم این شهر باشیم.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته