دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1394 - 15:08

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی طرح صدف در آموزشکده سما اسلامشهر با محوریت عفاف و حجاب

همزمان با تشکیل کانون عفاف و حجاب در آموزشکده سما اسلامشهر سلسله نشست‌های تخصصی با مشارکت حداکثری دانشجویان و حضور معاونان، مدیران، کار‌شناسان و دانشجویان در سالن اجتماعات آموزشکده سما اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 61822

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سلسله نشست‌های طرح صدف جلساتی است که ویژه دانشجویان خواهر، بصورت متمرکز و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی به منظور دستیابی به راهکارهای رشد و تعالی این فرهنگ ارزشمند در آموزشکده سما اسلامشهر برگزار می‌شود.


آموزشکده سما اسلامشهر در طرح صدف ۱۶ جلسه سخنرانی برنامه ریزی کرده بود و دانشجویان در این نشست‌های هم‌اندیشی دیدگاه‌های خود را در باره مواردی از قبیل راهبردهای اجرایی در مواجهه با مسائل و چالش‌های مرتبط با حجاب مطرح کردند و اعظم غیبی استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ این سلسله نشست‌های عفاف و حجاب را بر عهده داشت.


سخنران این دوره از نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب از آیات، احادیث و روایات در راستای تبیین عفاف و حجاب استفاده کرد و با تاکید بر ریشه‌ها و خواستگاه جامعه‌شناسی و روان‌شناسی به بررسی موضوع حجاب و عفاف در بین دانشجویان پرداخت.



از دیگر برنامه‌های فرهنگی کانون عفاف و حجاب که با استقبال چشمگیر دانشجویان، استادان و کارمندان مواجه شده است، مشاوره‌های مذهبی و خانواده است که توسط کار‌شناسان برگزار می‌شود.


آموزشکده سما اسلامشهر با استعانت از پروردگار و بهره‌گیری از تمام توان و تخصص خود، در کنار برنامه‌ریزی‌های مدون و مطلوب، سعی دارد تا برنامه‌های فرهنگی خود را در زمینه‌های مختلف به خوبی پیش ببرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته