دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1394 - 15:25

واحد نی‌ریز در بیش از 60 رشته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز از ثبت نام متقاضیان ورود به دانشگاه در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی برای نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه ۹۴) در بیش از 60 رشته تحصیلی بدون آزمون خبر داد.
کد خبر : 61818

دکتر محمد شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «به متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه تسهیلات و وام‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پرداخت شهریه اعطا می‌شود. همچنین تحصیل جانبازان و آزادگان و همسران و فرزندان شهداء و آزادگان و جانبازان در دانشگاه آزاد اسلامی رایگان است.»


وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت AZMOON. ORG مراجعه کنند، افزود: «در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام متقاضیان می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۷۷۳۲۸۹۷۶ یا ۰۷۱۵۳۸۲۸۱۶۰ تماس بگیرند.»


شعبانی رشته‌های پرجاذبه واحد نی ریز که در نیمسال دوم تحصیلی در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی در آنها به صورت بدون آزمون، دانشجو پذیرش می‌شود را حقوق، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، علوم قضایی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، علوم اجتماعی، شیمی، تربیت بدنی، معماری، معدن، مکانیک خودرو، مهندسی تاسیسات، ساخت و تولید، الکتروتکنیک برق صنعتی، الکترونیک و ده‌ها رشته دیگر اعلام کرد که علاقه‌مندان برای اطلاع کامل از این رشته‌ها می‌توانند به سایت واحد نی ریز مراجعه یا با شماره‌های اعلام شده تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته