دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1400 - 19:22

جلسه شورای سیاست گذاری حوزه شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

دهمین جلسه شورای سیاست گذاری حوزه شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 618030
1



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دهمین جلسه شورای سیاست گذاری حوزه شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی امروز با حضور فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، معصومه آباد، سید رضا موسوی نیا و محسن مومنی شریف برگزار شد.


در این جلسه درخصوص راهکارهای مناسب جهت افزایش شأن و منزلت خانواده ایثارگران در دانشگاه، شناسایی استعدادها، رشد، بکارگیری و صیانت از جامعه هدف، نقش دانشگاه در معرفی قهرمانان دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.


جهان بین در این جلسه با تأکید بر توانمندسازی اساتید دانشگاه‌ها گفت: اساتید نقش چشمگیری در تربیت نسل جوان به ویژه دانشجویان ایفا می کنند، بنابراین باید آنها را از جهات مختلف توانمند کنیم و از ظرفیت های بی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی بهره ببریم.


وی افزود: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی جزو برنامه‌های اولویت‌دار سفرهای استانی بنده است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین پیشنهاد راه اندازی باشگاه رشد استعدادهای هنری ادبی جوانان در دانشگاه آزاد اسلامی را مطرح کرد و گفت: دانشجویان با استعداد فراوانی در جشنواره های مختلف همچون قلم شناسایی کردیم که این دانشجویان باید در باشگاهی استعداد و توانایی‌هایشان رشد یابد.


صالحی آرا نیز به ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه پیگیری مصوبات جلسه گذشته شورای سیاست گذاری حوزه شاهد و ایثارگران پرداخت.


در ادامه این جلسه اعضای شورا به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص دستورات جلسه پرداختند.


انتهای پیام/۴۱۲۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته