دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1400 - 08:30
حسینی در گفت‌وگو با آنا:

هوشمندسازی سامانه‌ها در انضباط مالی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار اثرگذار بوده است

خزانه‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ هوشمندسازی سامانه‌ها در انضباط مالی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار اثرگذار بوده است.
کد خبر : 617981
سید علی حسینی خزانه دار کل دانشگاه آزاد اسلامی (بین خبر)



سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: بحث انضباط مالی و شفاف‌سازی با توجه به تأکیدات ریاست دانشگاه و رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت ادامه دارد و فرآیند حسابرسی توسط موسسه حسابرسی مفید راهبر در حال انجام است.


وی افزود: موضوع حساسیت و انضباط مالی را به‌صورت مستمر پیگیری می‌کنیم. بودجه‌ریزی در سال‌های ۹۹- ۱۴۰۰ و ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به صورتی شده که بحث هزینه‌کردها باید در قالب برنامه و مبتنی بر تأمین اعتبار باشد.


خزانه‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بر این اساس واحدها نمی‌توانند در مواردی که در ردیف بودجه نیامده هزینه کنند. برای کنترل این رویکردها گزارش‌های انحراف از بودجه به‌صورت ماهانه دریافت می‌شود تا اگر انحرافی مشاهده شد اقدامات لازم صورت گیرد.


حسینی درباره تأثیر سامانه‌های هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی بر انضباط مالی گفت: هوشمندسازی سامانه‌ها در انضباط مالی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار اثرگذار بوده است. مثلاً از طریق سامانه آموزشیار واریز شهریه‌ها و ثبت‌نام‌ها به‌صورت یکپارچه انجام می‌شود، انصافاً این سامانه‌ها بسیار کاربردی هستند.


خزانه‌دار کل دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: برای بررسی انحراف‌های بودجه‌ای این سامانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این‌گونه می‌توانیم گزارش‌های لحظه‌ای دریافت کنیم. با گزارش‌هایی که از این سامانه‌ها دریافت می‌کنیم بحث‌های انحرافی را پیگیری می‌کنیم.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته