دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1400 - 13:07

هزینه فیلر بینی

از هزینه فیلر بینی و دیگر روش‌های جوان‌سازی یا زیباسازی پوست چه می‌دانید یا اینکه اگر بخواهید فرم‌ بهتری برای بینی‌تان در نظر بگیرید چه راه‌حلی را در پیش خواهید گرفت؟ پر واضح است که امروزه روش‌های فوق العاده‌ای برای رفع موارد عنوان شده پدید آمده است که با استفاده از پزشکان متخصص قابل بررسی خواهند بود.
کد خبر : 617938
فیلر بینی



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا ، البته تنها نگرانی افراد برای عمل‌های زیبایی پوست یا چهره بحث هزینه‌ی آن است که با این حال هزینه فیلر بینی یا قیمت بوتاکس پیشانی و همچنین هزینه میکرونیدلینگ پوست قابل انعطاف است و بر اساس نیاز بیمار متغیر خواهد بود. حال ما در این مقاله سعی خواهیم کرد به طور خلاصه در خصوص این موارد و هزینه فیلر بینی صحبت کنیم.



فیلر بینی چیست؟


زیباسازی بینی به روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد که یکی از بهترین‌ آنها استفاده از فیلر خواهد بود. در این روش پزشک معالج از تزریق ژل بهره می‌گیرد و با توجه به خواست و نیاز بیمار اصلاح بینی را انجام خواهد کرد. البته باید در نظر داشته باشید که بهبود وضعیت بینی با استفاده از فیلر، دائمی نخواهد بود. همچنین گفتنی است که بکارگیری از این روش با انواع فیلتر صورت می‌گیرد که طبیعتاً هزینه فیلر بینی را نیز متفاوت خواهد کرد.


چه افرادی می‌توانند از فیلر بینی استفاده کنند


برای اینکه پزشک متخصص بتواند به تزریق ژل بینی در بیماران بپردازد، باید یک‌سری شرایط مهیا باشد و یا اینکه بیمار در وضعیتی قرار داشته باشد که انجام این تزریق بدون هیچ مشکلی پیگیری شود. به طور کلی افراد با شرایط عنوان شده در ادامه، مناسب برای تزریق فیلر بینی هستند:



  • افرادی که ایراداتی مانند تورفتگی یا ناصافی در بینی دارند.

  • افرادی که قوز حداقلی بر روی بینی دارند.

  • افرادی که پل بینی‌شان حالت طبیعی ندارد.

  • افرادی که نوک بینی‌شان افتاده است.

  • افرادی که روی پره‌های بینی برآمدگی دارند.

  • افرادی که بینی نامتقارن دارند.


به طور کلی نسبت به نوع استفاده از موادهایی که بعنوان تزریق ژل برای اصلاح بینی در نظر گرفته می‌شود، هزینه فیلر بینی نیز متفاوت خواهد بود.


هزینه فیلر بینی<br />


مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق فیلر بینی


افرادی که مستعد انجام تزریق ژل به بینی‌شان هستند باید قبل و بعد از انجام آن، موارد مختلفی را در نظر بگیرند که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:



  • قبل از فیلر بینی



همانطور که می‌دانید تزریق فیلر یک روش کاملاً امن و غیرتهاجمی است که حتی در همان جلسه اول نیز می‌توان آن را اجرا کرد. با این حال شاید بهتر باشد که بیمار از چند هفته قبل از تزریق ژل از مصرف بعضی داروها و مکمل‌ها خودداری کند. این دارو مانند خارشیر، قهوه، آسپرین، افدرا، کندرویتین، ایبوپروفن و مواردی از این دست هستند. ضمناً دقت کنید که ممکن است رعایت نکردن موارد عنوان شده هزینه فیلر بینی را افزایش دهد چرا که احتمالاً ملزم به انجام دوباره‌ی آن خواهید شد.



  • بعد از فیلتر بینی



بهتر است پس از اتمام تزریق حداقل یک روز به استراحت بپردازید، با این وجود انجام چنین کاری الزامی نخواهد بود. ضمن اینکه تا حداقل 24 ساعت از خاراندن، مالش یا فشار بیش از اندازه به بینی خودداری کنید تا فیلر تزریق شده در جای خود تثبیت شود. همچنین گفتنی است که معمولاً پس از 7 روز نتایج تزریق مشخص خواهد شد.


مزایای بکارگیری از فیلر بینی


به دلیل آنکه انجام فیلر بینی سختی خاصی، نه برای بیمار و نه برای پزشک معالج دارد، باعث می‌شود تا افراد به شدت به دنبال استفاده کردن از آن باشند. به طور کلی علاوه بر هزینه فیلر بینی که مناسب است، می‌توان از مزیت‌های زیر بعنوان ویژگی‌های تزریق فیلر اشاره کرد:



  • احتیاجی به بی‌هوش کردن بیمار ندارد.

  • دوره‌ی نقاهت بسیار کوتاه در حد 24 ساعت دارد.

  • از عوارض جانبی پس از انجام تزریق خبری نیست.

  • درصد موفقیت در نظر گرفتن فیلر بینی بسیار بالاست.


هزینه‌ی فیلر بینی


موارد دخیل در تعیین هزینه فیلر بینی متعدد هستند که از جمله می‌توان به میزان فیلر استفاده شده اشاره کرد. ضمن اینکه پزشک معالج قبل از هر گونه‌ اقدامی به بررسی نوع مشکل بینی خواهد پرداخت تا به طور کامل اندازه‌‎ی فیلر مورد نیاز تعیین شود. پر واضح است که اگر بخش‌های خالی بینی بیشتر باشد، به هزینه تزریق ژل به بینی افزوده خواهد شد.


ضمن اینکه نوع و کیفیت فیلر کار گذاشته شده نیز دارای اهمیت خواهد بود و هر چه فیلر استفاده شده از برند معتبرتری باشد، طبیعتاً به هزینه‌ی بیشتری برای انجام این کار نیاز خواهد بود. در کنار این موارد امکانات کلینیک مد نظر به جهت انجام تزریق فیلر و همچنین مهارت پزشک از دیگر موارد تعیین کننده در هزینه فیلر بینی خواهد بود.


چرا هزینه عمل‌های زیبایی صورت و پوست زیاد است


همانطور که می‌دانید عمل‌های زیبایی توسط بیمه‌ها پشتیبانی نمی‌شوند چرا که این‌گونه جراحی‌ها جنبه درمانی ندارند. بعنوان مثال جوان‌سازی پوست با استفاده از روش درمانی میکرونیدلینگ که به خوبی می‌تواند جای سوختگی و اسکار را از بین ببرد، از جمله روش‌های زیباسازی پوست به حساب می‌آید که هزینه‌های زیادی را برای متقاضیان در بر خواهد داشت. در حال حاضر هزینه میکرونیدلینگ در سال ۱۴۰۰ قابل توجه بوده و بسته به نوع زخم و مشکلات روی پوست بیمار تعیین خواهد شد.


همینطور از بوتاکس بعنوان یکی دیگر از روش‌های زیباسازی نام‌برده می‌شود که برای تعیین هزینه‌های آن باید در ابتدا بررسی‌ها صورت گرفته و سپس نظر نهایی داده شود. در حال حاضر پرس‌وجو برای قیمت بوتاکس پیشانی به نسبت سایر اعضای صورت بیشتر شده است.


هزینه فیلر بینی<br />


خدمات فیلر بینی و زیباسازی پوست با استفاده از مطب سیمارو


در این مقاله سعی کردیم درباره‌ی فیلر بینی و دلایل استفاده از آن صحبت کنیم تا اگر با مشکلاتی مواجه هستید که باید نسبت به درمان آنها اقدام کنید، این کار را با اطلاعات بیشتری انجام دهید. این در حالی است که بکارگیری از یک مطب و پزشک متخصص برای این منظور دارای اهمیت زیادی است. بنابراین چنانچه در حال حاضر به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام فیلر بینی یا دیگر موارد مرتبط با زیبای صورت و پوست هستید، پیشنهاد ما مراجعه به مطب سیمارو است.


این مطب با دارا بودن متخصص بسیار باتجربه و استفاده از روش‌های بهینه و مناسب در کمتر در چند روز بهترین عملکرد را بر جای خواهد گذاشت. از مزیت‌های استفاده از مطب زیبایی پوست و مو سیمارو می‌توان به هزینه فیلر بینی کاملاً منطقی اشاره کرد. حال برای هر گونه ارتباط با این مطب کافی است که با شماره تماس‌های قرار داده شده با بخش پشتیبان آن در ارتباط باشید.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته