دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1400 - 11:28
در راستای جذب و آموزش بسیجیان؛

دانشگاه آزاد اسلامی با بسیج سازندگی فسا همکاری می‌کند

راه‌های همکاری میان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان فسا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر بررسی و تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.
کد خبر : 617886
بسیج فسا



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدشهر، نشست مشترک سیدابراهیم دشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر و افشین سامانیان مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فسا به همراه تیمی از هر دو طرف برای بررسی راه‌های همکاری مشترک برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر و کانون نیکوکاری




این جلسه با پیشنهاد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر تشکیل شد و هر دو نهاد به تشریح رسالت‌های خود پرداختند و راه‌های همکاری بیشتر در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست دو طرف در مورد جذب و آموزش بسیجیان شهرستان در دانشگاه به تفاهم رسیدند.


سیدابراهیم دشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر ابراز امیدواری کرد با حضور گروهی این قشر از جامعه برنامه‌های فرهنگی و جهادی متنوع‌تری در دانشگاه صورت گیرد.


مقرر شد در جلسه بعدی در مورد تفاهم‌نامه‌ برای اشتغال‌زایی، درآمدزایی و محرومیت‌زدایی در بخش شیبکوه بین دانشگاه و بسیج سازندگی رایزنی شود. ساخت شهرک گلخانه و انجام طرح‌های نوآور و فناور با ظرفیت‌های بالا از پیشنهادهای هر دو نهاد انقلابی برای بررسی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر از ابتکار عمل و فعالیت‌های جهادی این نهاد مقدس تشکر و برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرد.


رایزنی دانشگاه با وراث مرحوم کاشفی


دشتی برای تعیین تکلیف زمین هبه‌ای مشاع مرحوم کاشفی هم با یکی از وراث اهداکننده زمین به دانشگاه برای صدور سند تک برگ نشستی مشترک برگزار کرد. در این جلسه درباره تعیین تکلیف زمین هبه‌ای مشاع به دانشگاه برای صدور سند تک‌برگ با همکاری خیران رایزنی شد.(بیشتر بخوانید)


دانشگاه آزاد اسلامی با بسیج سازندگی فسا همکاری می‌کند


در این نشست مذاکراتی درباره انجام مراحل اداری درمورد ثبت اسناد و سپس تحویل آن به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر رد و بدل شد که وراث در این زمینه قول دادند تا با هماهنگی‌های لازم با دیگر وارثان، هرچه زودتر این امر تعیین تکلیف شود.


در پایان جلسه سیدابراهیم دشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با قدردانی از وراث مرحوم کاشفی اظهار کرد: باید هرچه زودتر این کار به نتیجه مطلوب برسد تا زمینه برای صدور سند تک‌برگ فراهم شود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب