دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1394 - 13:44

کنایه معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری به کاغذ پاره خواندن قطع‌نامه‌ها

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به فرا رسیدن روز اجرای برجام و برداشته شدن تحریم گفت:‌ کاغذ پاره خواندن تصمیمات دیگران درعرصه بین الملل، نشانه‌ قدرتمندی نیست؛ بلکه ورق پاره ها را به زباله‌دان تاریخ ریختن، اوج قدرت وهنرمندی است.
کد خبر : 61780

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: با گزارش آژانس، برجام اجرایی، تحریم‌ها رفع و گره سیاست و اقتصاد باز شد، حیثیت ملی و غرور جهانی بازگشت و پرچم افتخارآمیز ایرانی بودن دوباره برافراشته شد.


معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه سیاست تقابل و ستیزه‌جوییِ بی‌منطق، بهره‌ای جز نابودی توان ملی نخواهد داشت تاکید کرد: در برابر آثار اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی برآمده از این سیاست‌ورزی مسئولیم.


ابوطالبی افزود: اسلام و اسلامیت و ایران و ایرانی بودن را هزینه خطاهای عمدی و سهوی ننماییم و اسلام گریزی و ایران هراسی راکسوت افتخار و لباس اقتدارنپوشانیم.


سفیر اسبق کشورمان در ایتالیا و اتحادیه اروپایی، با توصیه به اینکه «برای قدرت هشت ساله، کشور را درگیر بلایایی چند دهه‌ای نکنیم و برای کسب وجهه کاذب و ساختن تصویری جعلی ازخود، چهره زیبای کشور را نابود ننماییم»، گفت: بنگریم که مسئولیت ناپذیری و شعارهای زودگذر چه برسر ما خواهد آورد؟ و نادانی و نابسامانی فکری، و قدراندیشمند و متفکر در کشورداری را ندانستن چقدر فاجعه‌آمیز است؟


ابوطالبی با بیان اینکه سیاست و سیاست‌ورزی را راه ورسمی است، نوشت: خود رأیی و خود پسندی سیاست نیست و عمر عوام‌گرایی و عوام‌فریبی کوتاه است.


معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری در ادامه از همه خواست تا دست به دست هم دهند تا این دوران سخت پسا برجام، باهمدلی و همزبانی طی شود چرا که «جهان آبستن حوادث است و بیم موج و گردابی چنین هائل در پیش روست.


ابوطالبی در پایان نوشته است‌: و اینک برما است که وحدت و یکپارچگی پیشه کنیم؛ با یکدیگر به صمیمیت برآییم؛ آسایش و رفاه مردم را عزم جزم خود بدانیم وایرانی آباد و ملتی سرافراز بپا داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته