دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طهماسبی در قبال جری بنگستون یا امید عالیشاه/ سنگ 250 میلیون تومانی تراکتور جلوی پای پرسپولیس

مهرداد طهماسبی دروازه بان دوم تیم تراکتورسازی که این روزها مدنظر تیم پرسپولیس قرار گرفته در صورتی در این تیم حضور پیدا خواهد کرد که باشگاه پرسپولیس شرایط تیم تراکتورسازی ا بپذیرد.
کد خبر : 61767

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با توجه به مشکلاتی که برای سوشا مکانی دروازه‌بان سرخ‌پوشان به وجود آمد، مدیران این باشگاه برای جذب دروازه‌بان جدید به تکاپو افتادند. آنها در ابتدا به سراغ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت رفتند که باشگاه نفت با جدایی دروازه‌بان خود مخالفت کردند تا سرخ‌ها به سراغ مهرداد طهماسبی دروازه‌بان دوم تراکتورسازی بروند.


با توجه به این موضوع مذاکره بین مدیران دو باشگاه آغاز شد که در این میان باشگاه تراکتورسازی برای صدور رضایت نامه دروازه‌بان خود به نام پرسپولیس دو شرط را پیش پای مدیران پرسپولیس قرار داد. گویا کادر فنی تراکتورسازی اعلام کرده که در قبال جدایی طهماسبی از بین امید عالیشاه و یا جری بنگستون دومهاجم پرسپولیس یکی به جمع بازیکنان تراکتور سازی اضافه شود تا به نوعی ضعف این تیم در خط حمله آن برطرف شود.


البته این تنها پیشنهاد مدیران تراکتور سازان به پرسپولیس نیست. آنها به همتاهای خود اعلام کرده‌اند اگر با جابه‌جایی بازیکن موافق نیستند می توانند با پرداخت 250 میلیون تومان رضایت نامه طهماسبی را دریافت کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب