دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1394 - 12:46

موافقت با انتشار چهار نشریه جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

سومین جلسه کمیته نظارت بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای بررسی نشریات دانشجویی منتشر شده ترم جاری و بررسی تقاضاهای جدید برای نشریات دانشجویی برگزار شد.
کد خبر : 61758

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رییس کمیته نظارت بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در این جلسه، رویکرد دانشگاه را حمایت مادی و معنوی از نشریات دانشجویی دانست و گفت: «خوشبختانه با حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز نشریات پرباری در واحد ایلام منتشر می‌شود.»


نصرت الله حیدری صدور هشت مجوز نشریه دانشگاهی در استان ایلام را یادآور شد و افزود: «امروز فضای دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار این نشریات بسیار بانشاط است.»


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ابراز امیدواری کرد با فعالیت مدیران مسئول و سردبیران به غنای این نشریات کمک خواهد شد.


وی برگزاری کارگاه آشنایی با حرفه روزنامه نگاری را از دیگر رویکردهای حمایتی این واحد دانشگاهی دانست که می‌تواند به تعالی مطبوعات دانشجویی کمک کند.


در این جلسه با تقاضای صدور مجوز نشریات فرهنگ نامه (ارگان علمی، تخصصی معاونت دانشجویی فرهنگی واحد ایلام)، فصل قلم (ارگان کانون شعر و ادب)، ابوذر (ارگان بسیج دانشجویی واحد شیروان چرداول) و نشریه هیات مذهبی ثارالله موافقت شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته