دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1394 - 08:45
در گفت‌وگو با آنا

محمود مشحون: هنوز قرارداد بائرمن امضا نشده است/ غفلت در جام ملت‌ها راه صعود به المپیک را سخت کرد

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم ملی بسکتبال شانس کمی برای صعود به المپیک ریو دارد شاید برخی از افراد معتقدند این صحبت ها ممکن است روحیه بازیکنان را ضعیف کنند اما واقعیت امر همین است.
کد خبر : 61745

محمود‌ مشحون‌ در‌ خصوص جلسه با درک‌ بائرمن، سرمربی‌ آلمانی تیم ملی بسکتبال به خبرنگار ورزشی‌ آنا گفت: «بامداد دیروز بائرمن به ایران آمد. البته ما هنوز به صورت کتبی با او قرارداد امضا نکردیم چون قراردادی که توسط مدیر برنامه‌های او برای ما ارسال شده‌ بود، نیاز به اصلاح توسط کارشناسان حقوقی فدراسیون داشت اما این مربی طبق تعهد اخلاقی که به فدراسیون داشت دیروز به ایران آمد تا در مورد مهمترین برنامه ها جلسه ای داشته باشیم.»


وی افزود: «در حال حاضر اولویت اصلی بائرمن تیم جوانان‌ است تا‌ عملکرد آنها‌ را برای مسابقات پیش رو زیر نظر بگیرد. خوشبختانه بائرمن قبل از اینکه از ایران برود وضعیت تیم‌های پایه را تا چند مرحله پیش برد و حالا یکی از برنامه هایش این است که در این مدت به هر استانی که سفر می کند برای مربیان تیم های پایه کلاس‌های آموزشی برگزار کند.»


رییس فدراسیون بسکتبال همچنین در ادامه اظهار کرد: «هدف اصلی فدراسیون بسکتبال سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های پایه است و به همین منظور قرار است در این هفته 76 تیم پایه را به تهران دعوت کنیم تا بائرمن عملکرد تک تک بازیکنان را از نزدیک ببیند و کسانی که استعداد خوبی دارند را شناسایی کند.»


مشحون همچنین در مورد برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: «متاسفانه برخی افراد موضوع کوتاه شدن لیگ به دلیل اردوهای تیم ملی بزرگسالان را مطرح کردند که به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها شیطنت بود. در‌حال حاضر تیم بزرگسالان اردویی ندارد و طبق جلساتی هم که با سرپرستان و مربیان لیگ داشتیم مسابقات لیگ تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن 10 روز به بازیکنان انتخاب شده تیم ملی مرخصی می‌دهند و بعد از آن هم اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.»


رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص شانس کم ایران برای صعود به المپیک ریو گفت: «تیم ملی بسکتبال شانس کمی برای صعود به المپیک دارد. شاید برخی از افراد معتقدند این صحبت‌ها ممکن است روحیه بازیکنان را ضعیف کنند اما واقعیت امر این است و متاسفانه غفلت تیم ملی در مسابقات جام ملت ها راه صعود به المپیک را سخت کرد اما ما تلاش خودمان را خواهیم کرد ولی نمی توانیم قول صد درصد برای صعود به المپیک را بدهیم.»


محمود مشحون در پایان در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت خدمت سربازی ارسلان کاظمی مشخص شده یا نه؟ گفت: «کاظمی دیروز در محل فدراسیون حضور داشت و طبق نظر سازمان نظام وظیفه این بازیکن سرباز است و حتی به دانشگاه محل تحصیل وی نیز اعلام شده است که به دلیل مشمول شدن نمی‌تواند ادامه تحصیل بدهد. طبق آنچه شنیدم کاظمی سال گذشته تنها می‌توانست یک ماه خارج ایران باشد، اما پس از گذشت بیش از یک سال به کشور بازگشته است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: بائرمن بسکتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته