دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 میهمان ویژه بین‌المللی در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

رایانی مخصوص: نشست‌های شبانه میهمانان ویژه بین‌الملل با هنرمندان تئاتر ایران برگزار می‌شود

30 میهمان از یازده کشور دنیا در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور می‌یابند.
کد خبر : 61742

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از ستاد خبری روابط عمومی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مهرداد رایانی مخصوص مدیر بخش بین‌الملل جشنواره با اعلام این خبر افزود: «میهمانان یاد شده نمایندگان و روسای کمپانی‌های معتبر تئاتری دنیا هستند و از کشورهای هلند، الجزایر، چک، آلمان، گرجستان، رومانی، قطر، سنگاپور، سوییس، فرانسه و بلژیک در جشنواره امسال حضور می‌یابند.»


به گفته وی دعوت از نمایندگان کمپانی‌های مذکور متناسب با نوع مراوادت این کمپانی‌ها با اداره کل هنرهای نمایشی و جشنواره تئاتر فجر، ارتباطات و سطح کمپانی‌ها بوده است. سعی می‌شود تا فضایی فراهم شود تا میهمانان یاد شده با انتخاب خودشان کارها را ببینند.


وی گفت: «هم‌اکنون در حال تهیه بلیت نمایش‌های ایشان بر حسب انتخاب‌هایشان هستیم. خوشبختانه جدول امسال منتشر شده و از این بابت مشکلی نداشتیم، اگرچه اطلاعات تکمیلی (خلاصه، عوامل و...) موثر خواهد بود.»


مدیر بخش بین‌الملل سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر افزود: «مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست های شبانه میان میهمانان یاد شده و هنرمندان تئاتر شرکت‌کننده در جشنواره نیز در مدت زمان برگزاری جشنواره برپا می‌شود تا هنرمندان تئاتر کشورمان بتوانند در یک ارتباط بی‌واسطه با میهمانان مذکور به بحث و گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازند.»


این نشست‌ها به صورت مستمر بوده و برنامه و مکان آن به زودی اعلام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته