دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1393 - 16:25

کانون خیرین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه مختلف پیشرفت های خوبی داشته و این پیشرفت را مدیون حمایت‌های بی‌دریغ مردمی می‌داند.
کد خبر : 6174

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید علی میرابراهیمی در نخستین جلسه کانون خیرین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور چند تن از خیران استان در محل ستاد هماهنگی دانشگاه برگزار شد با تشکر از توجه وی‍‍‍‍‍‍ژه خیران به شرکت در کارهای خیر و عام المنفعه، گفت: با توجه به پیشنهاد ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تشکیل کانون خیران و استفاده از تجربیات و نقطه نظر سازنده آنان در ارتقای دانشگاه و رسیدن به جایگاه واقعی و اهداف آن، ما را بر آن داشت تا با دعوت از خیران استان گیلان، نخستین جلسه این کانون را برگزار کنیم.


وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی، در عرصه مختلف پیشرفت های خوبی داشته و این پیشرفت را مدیون حمایت های بی دریغ مردمی می داند و حمایت و پشتیبانی مردم از دانشگاه آزاد اسلامی سبب شد تا این دانشگاه مردمی بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیماید و در دنیا به عنوان یک مرکز علمی بزرگ ، شناخته شود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: اقدامات ارزشمند و خداپسندانه شما خیران و مشارکت آنان در دانشگاه، توانست باعث توسعه علمی آموزش عالی در کشور و استان شود.


میرابراهیمی تأکید کرد: حمایت از دانشگاه و دانشجویان و اساتید برکات فراوانی را در جامعه خواهد داشت. ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد که تنها با حمایت خیرین محقق خواهد شد و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.


این مسئول، یکی از اهداف تشکیل کانون خیرین را کمک به دانشجویان کم بضاعت دانست و اظهار کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی درصدد آن هستند تا با کم کردن هزینه های تحصیلی دانشجویان و ایجاد فرصت های مناسب ادامه تحصیل برای فرزندان این مرز و بوم در راستای اعتلای سطح علمی آنان بکوشند و در این راستا اقدام به تشکیل این کانون، کرده است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ، اظهار کرد: سوق دادن سرمایه های خیرین در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی از بهترین اعمال پسندیده در نزد خداوند به حساب خواهد آمد.


میرابراهیمی از ایجاد کانون خیرین در استان گیلان، ابراز خرسندی کرد و گفت: با افق درخشانی که از تشکیل کانون خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم دید، حسن نیت خیران در پیشبرد اهداف آموزش عالی در استان گیلان و پشتیبانی و حمایت از دانشگاه در راستای ترویج ارزش های انسانی و اسلامی از جمله مواردی هستند که خیران همیشه به آن توجه داشته و انشاءالله در این راستا حرکت خواهند کرد.


در پایان، خیران حاضر در جلسه با بیان نظر و پیشنهاد خود خواستار تنظیم اساسنامه تشکیل این کانون در استان گیلان شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته