دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دفاع فرهاد اصلانی از پوستر جشنواره فیلم فجر

بازیگر فیلم «کوچه بی نام» گفت: استفاده از چهره بازیگر در پوستر جشنواره فیلم فجر فکر جدیدی بود که این نوع نگاه آهسته آهسته جای خود را میان علاقمندان سینما باز خواهد کرد.
کد خبر : 61726

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، فرهاد اصلانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره حاشیه هایی که برای پوستر جشنواره فیلم فجر به وجود آمده با دفاع از این ایده جدید، اظهار داشت: این نوع طراحی برای پوستر کار جالبی است و امیدوارم راه خودش را در میان علامندان به سینما و هنرمندان این عرصه پیدا کند.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی های ارزشمند مرحوم شکیبایی درعرصه سینما و تلویزیون، افزود: استفاده از تصویر مرحوم خسرو شکیبایی که انسان بسیار ارزشمند و محبوبی میان هنرمندان و مردم بود نیز نشان از دقت انتخاب مسئولان جشنواره دارد.
اصلانی تاکید کرد: مرحوم شکیبایی باعث حضور هنرمندان ارزشمندی به سینما شد و در واقع الگوی بنده نیز در بازیگری بود.
بازیگر سریال مختارنامه در ادامه درباره حضورش با یک فیلم در جشنواره فیلم امسال گفت: فیلم «دختر» دومین همکاری من پس از «یه حبه قند» با میر کریمی است که بسیار لذت بخش بود و از نقشی که در آن ایفا می کنم بسیار راضی هستم.


اصلانی که سال گذشته با سه فیلم در جشنواره حضور داشت درباره علت کم کار بودنش در جشنواره امسال، توضیح داد: سال گذشته در چند پروژه سینمایی فعالیت داشتم و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آنها شد و امسال عمداً ترجیح دادم کم کار شوم.
وی با اشاره به اینکه پیشنهاد های از سینما داشته است، افزود: چون با میر کریمی زمستان سال گذشته صحبت کرده بودم به این گفت وگو، تعهد و قول اخلاقی وفادار بودم و اعلام همکاری کردم و از این بابت پشیمان نیستم.
پوستر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برخلاف همه ساله با استفاده از چهره یک بازیگر (خسرو شکیبایی) طراحی شده که پس از رونمایی از آن با واکنش های مثبت و منفی را از سوی هنرمندان در پی داشت.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه امسال برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته