دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1394 - 10:45

پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول در بیش از ۷۰ رشته

ستاد جذب دانشجو برای پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کاردانی و کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول کار خود را از نیمه دوم آذر آغاز کرده است.
کد خبر : 61697

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: «این دانشگاه که به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان مطرح است در بیش از ۷۰ رشته مختلف در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی در پنج حوزه فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، مدیریت و حسابداری، هنر آماده پذیرش بدون آزمون دانشجو برای نیم‌سال دوم 94-95 است.»


دکتر علیرضا لادن مقدم تصریح کرد: «این واحد دانشگاهی علاوه بر استادان و هیات علمی مجرب، امکانات رفاهی از قبیل سلف سرویس، خوابگاه دانشجویی، کتابخانه دیجیتال، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز از مزایای ویژه تخفیف و تقسیط شهریه، وام بلند مدت وزارت علوم و تحقیقات و وام کوتاه مدت و بلند مدت صندوق رفاه واحد علی‌آباد کتول استفاده کنند.»


وی افزود: «ثبت نام داوطلبان در رشته‌های بدون آزمون بر اساس ضوابط دفتر آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و از طریق آدرس www. azmoon. org تا نیمه بهمن ماه برای نیمسال دوم تحصیلی انجام می‌شود و همچنین علاقه‌مندان برای اطلاع از رشته‌های بدون آزمون این واحد دانشگاهی می‌توانند به سایت واحد به آدرس aliabadiau. ac. ir مراجعه کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته