دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1400 - 10:31

نامه اعتراضی رئیس دولت نجات ملی صنعا به سازمان ملل

مهدی المشاط رئیس دولت نجات ملی صنعا طی یک نامه اعتراضی نسبت به بیانیه شورای امنیت واکنش نشان داد و گفت: سازمان ملل جایگاه اصلی خود را از دست داده است.
کد خبر : 616861
مهدی المشاط



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از رویترز، هفته گذشته، شورای امنیت سازمان ملل پس از نشست خود در مورد یمن، بیانیه مطبوعاتی را صادر کرد که به‌وضوح از حملات زمینی و هوایی عربستان به مناطق تحت کنترل انصار الله حمایت کرده و در مقابل، تلاش انصار الله برای آزادسازی مارب را ناقض اقدامات بین‌المللی برای رسیدن به صلح در یمن دانسته است.


روز گذشته، مهدی المشاط رئیس دولت نجات ملی صنعا در نامه اعتراضی به گوترش نسبت به بیانیه شورای امنیت واکنش نشان داد و موضع سازمان ملل را در حمایت از قتل بیشتر مردم یمن و ایجاد قحطی در این کشور دانست.


وی از رئیس سازمان ملل خواست که در حفظ موضع بی‌طرفانه این سازمان تلاش کرده و از انحطاط بیشتر جایگاه سازمان ملل در نزد جهانیان جلوگیری کند.


مهدی المشاط تأکید کرد که ما برای آزادی و استقلال ملت یمن تلاش می‌کنیم و از حق مردم کشور خود کوتاه نمی‌آییم. وی در آخر بیان کرد که مردم یمن، نقش مخرب سازمان ملل در حمایت از حکومتی که هیچ جایگاهی در یمن ندارد و اعتبار دهی به آن را فراموش نخواهند کرد و تأکید کرد که مردم یمن در حال حاضر هیچ نماینده‌ای در سازمان ملل ندارند.


انتهای پیام/۴۱۰۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته