دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهمترین تلفن‌های همراه در نمایشگاه CES 2016

نمایشگاه سالانه CES لاس وگاس معمولا به عنوان پیش‌نمایشی از اخبار هیجان‌انگیز موبایل‌های هوشمند است. اگرچه تولیدکنندگان به خبری کوتاه از پرسر و صداترین موبایل‌های جدید خود بسنده می‌کنند تا اینکه یک ماه بعد در همایش جهانی موبایل MWC در بارسلونای اسپانیا، این محصولات را معرفی کنند، این امر دلیل بر این نیست که CES جذابیتی برای دوستداران موبایل‌های هوشمند نداشته باشد.
کد خبر : 61614

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، بخش تلفن همراه نمایشگاه امسال محصولات الکترونیک لاس وگاس را موبایل‌های میان‌رده تسخیر کرده بودند. این نمایشگاه مجموعه‌ای از رونمایی‌های مهم‌ترین نام‌های تاریخ موبایل را به همراه دارد و دسته دسته، تلفن‌های کم خرج و در عین حال نویدبخش را به ما معرفی می‌کند.


مهمترین اخبار نمایشگاه



  1. موتورولا: مرگ برند موتورولا، مخترع موبایل، به دست لنوو، صاحب کنونی آن، رقم خواهد خورد و برندی جدید به نام موتو-لنوو متولد خواهد شد.

  2. بلک‌بری: با سیستم عامل بلک‌بری 10 خداحافظی کنید. امسال همه بلک‌بری‌ها با اندروید به بازار می‌آیند.

  3. گوگل و لنوو: اتحاد دو شرکت گوگل و لنوو برای ایجاد تلفن هوشمندی که می‌تواند هم در خیابان و هم درون ساختمان‌، کار مسیریابی را انجام دهد.


مهمترین تلفن‌ها



  1. نکسوس طلایی 6P : برای اولین بار در خارج از ژاپن؛ سی‌نت توانست بهترین نسخه از موبایل طلایی و زیبای گوگل را بررسی کند.

  2. LeTV LeMax پرو: قدمی بزرگ برای برندی ناشناخته؛ اولین تلفن هوشمندی که از پردازشگر کوالکوم اسنپ‌دراگون 820 استفاده می‌کند.

  3. Yezz Sfera: تازه واردی دیگر؛ سازنده‌ای مقیم میامی که نمونه‌ اولیه از دستگاهی تلفیقی از دوربینی شبیه GoPro با یک تلفن اندروید را معرفی کرد.

  4. Blu ویوو 5 : قیمت ارزان و ساختار فلزی این دستگاه از نکاتی است که آنرا دوست داشتنی می‌کند اما مهم‌ترین نکته مثبت ویوو، پوسته تازه اندروید 5 است.


بزرگترین انتظار


این نمایشگاه بیشتر در تسخیر تلفن‌های میان‌رده بود تا جایی برای خودنمایی پرچمداران. در حقیقت نمایشگاه CES زمانی برای آرامش قبل از همایش جهانی موبایل MWC است. اتفاق‌های مهم بازار، در این بزرگترین رویداد سالیانه دنیای موبایل رخ می‌دهند و بهترین‌ها آنجا معرفی می‌شوند.


آنطور که انتظار می‌رود باید منتظر مهترین رویدادهای سال مانند سامسونگ گالکسی S7 و دیگر پرچمدارها از میان بهترین برندهای سال باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته