دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1394 - 14:55
دبیر فدراسیون والیبال

بازی تدارکاتی با لهستان و فرانسه نهایی شد/ سیچلو برای مسابقات پلی‌آف به ایران می آید

دبیر فدراسیون والیبال گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال با لهستان و فرانسه نهایی شده است اما هنوز در مورد زمان آن به توافق نهایی نرسیدیم.
کد خبر : 61603

محمود افشاردوست در‌خصوص وضع فعلی‌تیم‌ملی‌ والیبال به‌خبرنگار ورزشی آنا گفت: «خوشبختانه زمان مسابقات انتخابی المپیک حدود یک هفته به تعویق افتاد که این مسئله برای آماده‌سازی تیم ملی بسیار موثر خواهد بود.»


وی افزود: «باتوجه به اینکه «لوزانو» هم اکنون درگیر تیم باشگاهی‌اش است و قرار است 18 فروردین ماه به تیم ملی ملحق شود، در ابتدا، روند آماده‌سازی تیم را با «سیچلو» آغاز خواهیم کرد. «سیچلو» بعد از مسابقات برلین به دلیل اینکه خانواده‌اش به تازگی در ایتالیا ساکن شدند، راهی ایتالیا شد اما قرار است برای مسابقات پلی‌آف لیگ برتر به ایران بیاید تا از نزدیک مسابقات لیگ و عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیرد.»


دبیر فدراسیون والیبال در خصوص حریفان ایران در مسابقات انتخابی المپیک عنوان‌ کرد: «از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که ممکن است ایران با این تیم‌ها در مسابقات انتخابی المپیک ریو رقابت کند و به همین منظور چند اردو تدارکاتی برای آنها در نظرگرفته‌ایم. قرار بود چندماه دیگر اردوی تدارکاتی در آلمان داشته باشیم اما بعد از اینکه آلمان از راهیابی به مسابقات انتخابی بازماند تغییراتی هم در برنامه ما به وجود آمد.»


افشاردوست تاکید کرد: «هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای اردوی تدارکاتی در کشور لهستان و فرانسه هستیم. خوشبختانه مقدمات بازی با تیم لهستان و فرانسه هم فراهم شده است و بعد از بازی تدارکاتی با این تیم ملی‌پوشان به کشور کره اعزام می شوند و دو بازی تدارکاتی هم با تیم ملی کره خواهند داشت و بعد از آن هم راهی کشور ژاپن می شوند.»


وی همچنین در خصوص تورنمنت «وانکر‌» لهستان و زمان تغییر آن اظهار‌ کرد: «باتوجه به تغییراتی که در زمان مسابقات انتخابی المپیک رخ داد قرار بر این شد که تورنمنت «وانکر» لهستان هم زودتر از موعد مقرر برگزار شود که در آماده‌سازی تیم و بازیکنان مفید خواهد بود. همان‌طور که گفتم بازی تدارکاتی ما با لهستان و فرانسه نهایی شده است اما هنوز در مورد زمان آن به توافق نهایی نرسیدیم که قرار است تا چند روز آینده با مسئولان فدراسیون این دو کشور مکاتبه‌ای داشته باشیم و زمان آن را نهایی کنیم.»


افشاردوست در پایان گفت: «خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات انتخابی المپیک می شود و از این بابت جای نگرانی نیست. بازیکنان ما پتانسیل بسیار بالایی دارند اما با این همه، نمی توانیم قول صددرصد برای حضور در المپیک ریو را بدهیم. فدراسیون تمام تلاشش را در این باره خواهد کرد اما اتفاهات روز مسابقات غیر قابل پیش‌بینی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته