دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امشب انجام می‌شود

حراج 180 اثر هنری در هتل هما به نفع کودکان بیمار و محروم

آثار 180 هنرمند نقاش معاصر جمعه شب در هتل هما در تهران به معرض مزایده گذاشته و بخش بزرگی از درآمد آن صرف خدمات درمانی برای کودکان محروم می‌شود.
کد خبر : 61586

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، دومین نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان معاصر ایران روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 دی‌ماه در سالن زمرد هتل هما در تهران در حالی برگزاری است.


در این نمایشگاه آثار 180 هنرمند معاصر در معرض تماشا قرار داده می‌شود. از جمله هنرمندانی که آثارشان در نمایشگاه و حراج آثار هنرمندان معاصر ایران حضور دارد، می‌توان به جعفر روحبخش، جلال شباهنگی، ناصر اویسی، تهمینه میلانی، ناصر پلنگی، فریده زریو، حجت امانی، امیرحسین امیرجلالی، حسین قولر آغاسی، فاطمه پلنگی و مارال اصفهانی اشاره کرد.



نمایشگاه و حراج هنر و زنجیره امید ابتکاری از گالری خاورمیانه به‌منظور پاسخ‌گویی به علاقه هنرمندان معاصر و جوان به خلاقیت‌های هنری و تلاشی برای دستیابی به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هنرمندان ایران و به‌ویژه ایجاد شرایطی مطلوب برای هنرمندان جوان است.


گالری هنر خاورمیانه دومین نمایشگاه و حراج خود را با همکاری مؤسسه زنجیره امید برپا می‌کند که از سال 1386 با هدف ارائه بهترین خدمات درمانی مطابق با استاندارد بین‌المللی با کمترین هزینه برای کودکان محروم سراسر کشور تأسیس شده است.


نمایشگاه در سالن زمرد هتل هما پنجشنبه 24 دی‌ماه از ساعت 10 تا 20 پنجشنبه و جمعه 24 و 25 دی‌ماه بر پا شده و مزایده آثار هنری از ساعت 17 تا 22 جمعه 25 دی برگزار می‌شود.


ورود به نمایشگاه و مزایده برای عموم آزاد است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تهمینه میلانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته