دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حبیب کاشانی در گفت وگو با آنا

راه ندادن کی‌روش به تمرین واقعیت ندارد

مدیر تیم فوتبال امیدگفت: هنوز محمد خاکپور، سرمربی تیم بزرگسالان را در قطر ندیده و جلسه‌ای هم بین این دو برگزار نشده است.
کد خبر : 61575

به گزارش گروه ورزشی آنا،حبیب کاشانی در مورد آخرین وضع تیم فوتبال امید ایران قبل از دیدار امشب (جمعه) در برابر قطر گفت: «همه تیم‌هایی که در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مجوز حضور در المپیک حضور دارند این شایستگی را که در ریو حضور پیدا کنند، دارند. سطح تیم‌هابه هم نزدیک است و همین امر کار همه تیم‌ها را سخت می‌کند.»


وی در مورد تیم امید قطر نیز گفت:‌ «مربی اسپانیایی قطر شناخت خوبی از تیم ایران دارد و همین مسئله کار را سخت می کند. اما خوشبختانه بازیکنان تیم ما از شرایط روحی خوبی برخوردارند و برای پیروزی در این دیدار آماده‌اند.»


حبیب کاشانی‌خاطرنشان کرد: «همان‌طور که خاکپور سرمربی تیم امید گفت هدف ما قهرمانی در آسیاست و فراتر از سهمیه المپیک فکر می‌کنیم. امیدواریم مردم هم ما را دعا کنند تا بتوانیم در چند دیدار باقی مانده هم به پیروزی برسیم.»


کاشانی در مورد حضور کی‌روش در دوحه و آیا اینکه وی نشستی با کادر فنی تیم امید داشته است گفت: «روز بازی با سوریه وقتی متوجه شدم ایشان در جایگاه هستند به رسم ادب رفتم و با ایشان احوالپرسی کردم. بین دو نیمه هم سرمربی تیم بزرگسالان را دیدم اما ظاهرا بعد از بازی عجله داشتند و زود ورزشگاه را ترک کردند.»


وی در باره اینکه گفته می‌شود کی‌روش از گلزنی ایران خوشحال نشد و این در تصاویر ضبط شده مشخص است، گفت: «این تصویر حتما از سوی یک خبرنگار حرفه‌ای ضبط شده است. با این حال اعتقاد دارم ایشان کارشان را به درستی انجام دادند و در ورزشگاه حضور داشتند.»


کاشانی ادامه داد: «برخی عنوان کرده‌اند که کی‌روش دو بار می‌خواست به تمرین تیم امید بیاید اما ما او را راه نداده‌ایم. این دروغ است و اصلا صحت ندارد. خاکپور هنوز کی روش را ندیده است و ایشان ملاقاتی هم با سایر اعضای کادر فنی ما نداشته است. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته