دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1400 - 10:26
دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح در گفت‌وگو با آنا:

محمود عباس سرخود عمل می‌کند/ پیروزی فلسطینیان وعده الهی است

دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح گفت: فلسطینی‌ها درنهایت موفق می‌شوند با وحدت و همبستگی از موانع موجود عبور کنند چراکه پیروزی فلسطینیان وعده الهی است.
کد خبر : 615723
پیرانی

عبدالرحمان پیرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه غرب آسیای گروه جهان خبرگزاری آنا گفت: کشورهای غربی از وضعیت موجود و خلأ میان مسلمانان در راستای خشونت علیه اسلام و مسلمانان به‌ویژه در فلسطین، عراق و یمن سوءاستفاده می‌کنند تا به تفرقه دامن بزنند.


وی با بیان اینکه مقابله با این توطئه‌ها به هوشیاری مسلمانان بستگی دارد که صداها و اقدامات را بشناسیم، افزود: دخالت قدرت‌ها و ایجاد انحراف در مسیر مسلمانان برای ایجاد تفرقه موضوع جدیدی نیست و کار دائمی قدرت‌های استکباری و دشمنان دین بوده است. معتقدم شیوه مقابله با استکبار به خودمان برمی‌گردد؛ هر اندازه وفاق، برادری و اخوت را حفظ کنیم، می‌توانیم توطئه‌های دیگران را خنثی کنیم.


دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح درباره امکان وحدت میان گروه‌های فلسطینی برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: معتقدم فلسطینی‌ها درنهایت موفق می‌شوند با وحدت و همبستگی از موانع موجود عبور کنند و شاهد برگزاری انتخابات سراسری باشیم. پیروزی فلسطینیان وعده الهی است.


پیرانی با تأکید بر اینکه فلسطینیان وحدت خوبی دارند. درباره برخی ناهماهنگی‌ها و ارتباط میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی و نیز چالش‌هایی که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به‌وجود آورده است، گفت: اساس این موضوع به تعامل گروه‌های مقاومت بازمی‌گردد. محمود عباس دائماً تغییر روش می‌دهد و می‌خواهد متفاوت عمل کند، گاهی با اسرائیل هماهنگی می‌کند و گاهی هر کار بخواهد انجام می‌دهد، ولی درنهایت ثقل و محور کار در دست جریان‌های مقاومت فلسطین است.


انتهای پیام/۴۰۳۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته