دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1394 - 14:08
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

برخورد زنجیره‌ای 3 دستگاه خودرو در جاده بهشت‌زهرا/ بالگرد امداد به داد مصدومان رسید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد زنجیره‌ای ۳ دستگاه خودرو در بزرگراه هاشمی و اعزام هلی‌کوپتر امداد برای انتقال مصدومان این حادثه خبر داد و از شهروندان خواست به هنگام وقوع حادثه در محل تجمع نکنند.
کد خبر : 61540

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه در ساعت 10:53 دقیقه امروز برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه هاشمی بالاتر از اتوبان امام علی (ع) (جاده بهشت زهرا) به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد، اظهار کرد: مأموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 3 دستگاه خودروی پژو 405، سمند و هیوندای شاسی بلند با دلایل نامشخصی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و 5 سرنشین این خودروها که 4 خانم و یک آقا بودند به شدت مصدوم شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: به دلیل ترافیک ایجاد شده هلی‌کوپتر امداد به محل حادثه اعزام شد و به همراه یک خودروی اورژانس مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند.


ملکی تصریح کرد: نشت بنزین از خودروها شدید بود که آتش‌نشانان توانستند پس از ایمن‌سازی‌های لازم محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور قرار دهند.


به گفته وی در ساعت 11:55 دقیقه عملیات مربوط به این حادثه به اتمام رسید.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از شهروندان خواست تا به هنگام مشاهده تصادف در اطراف محل حادثه تجمع نکنند زیرا این کار مانع امدادرسانی به موقع به حادثه‌دیدگان می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته