دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1400 - 13:10

سیزدهمین همایش تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با شعار «انسان مدرن و فعالیت بدنی» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی گفت: سیزدهمین همایش تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با شعار «انسان مدرن و فعالیت بدنی» برگزار می‌شود.
کد خبر : 615236
زارعیان

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبر خبرگزاری آنا، حسن زارعیان، معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم در نشست خبری صبح امروز در محل این پژوهشگاه برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های سیزدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی خاطرنشان کرد: این همایش با شعار «انسان مدرن و فعالیت بدنی»  و در ۱۱ محور علمی در ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.


وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این همایش‌ها نزدیک شدن دانشگاه‌ها به بدنه ورزشی کشور است. در این مسیر باید تدوین مقالات پژوهشی در راستای تأمین نیازهای روز فدراسیون‌ها باشد.


زارعیان اظهار کرد: در این همایش از ۱۰۰ صاحب‌نظر بین‌المللی برای مشاوره و داوری اثرها استفاده می‌شود و متخصصان و صاحب‌نظران هیئت‌علمی رئیس پنل علمی همایش می‌شوند.


وی بیان کرد: مسابقه پژوهشگر برتر جوان از بین مقالات ارسالی منتخب دانشجویان کشور نیز در حاشیه این همایش برگزار می‌شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه در تشریح برنامه‌های همایش سال ۹۹ نیز عنوان کرد: در برگزاری این همایش تجربه خوبی در سال گذشته کرونایی کسب کردیم. برگزاری این همایش با حضور ۱۶ دانشگاه و ۴ نهاد و ۴ انجمن ورزشی دوره موفقی بود.


وی در پایان گفت : ۶۰۰ مقاله از خارج کشور به دبیرخانه همایش ۹۹ ارسال شده و ۴۰۰ عضو هیئت‌علمی و ۲۹ استاد برجسته از ۱۴ کشور دنیا در بزرگ‌ترین همایش علمی ورزشی کشور شرکت داشتند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته