دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران:

شاهد نوعی بی‌تفاوتی و روزمرگی در تهران هستیم

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: با تهرانی مواجهیم که سه الگوی مدیریت متفاوت دارد.
کد خبر : 613857
مهدی اقراریان



به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، مهدی اقراریان صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گفت: ما با تهرانی مواجهیم که سه الگوی مدیریت متفاوت دارد. در واقع تهران به عنوان یک کلانشهر، پایتخت سیاسی و تهرانی که توسط استانداری تهران اداره می‌شود، با یک مدیریت شلخته و موازی‌کاری مواجه هستیم.


وی با بیان این‌که با توجه به وضعیت بودجه‌ها و تخصیص‌های کشور، تصور می‌کنید که چه میزان اعتبار برای این امر نیاز است و این اعتبار از چه منابعی تامین خواهد شد، خطاب به بختیاری، اظهار کرد: پیش‌بینی شما برای آب شرب مربوط به چه جمعیتی است و باید توجه داشت که شهرک‌‍های اغماری اطراف تهران نیز خارج از این قاعده نیستند.


وی خاطرنشان کرد: تهران در حال تبدیل شدن به یک کانون جمعیتی است که طی سال‌های آینده ما را با یک بحران مواجه خواهد کرد.


عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر اظهار با اشاره به اینکه باید مشخص شود که برنامه شهر برای آب خاکستری چیست و برای صنایع و کارگاه‌ها چه برنامه‌ای داریم، بیان کرد: لازم است یک تدبیر برای اداره تهران انجام شود. شهرداری امروز هزینه حمل و نقل عمومی را از جیب شهروندان پرداخت می‌کند، این در حالی است که دولت در این زمینه تکالیفی دارد.


وی تأکید کرد: ما شاهد نوعی بی‌تفاوتی و روزمرگی در تهران هستیم که باید توسط فرماندار و استاندار تهران مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/۴۰۷۶



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته