سامانههای شهرداری باید پیگیر مطالبات تهرانیها باشد
به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، احمد صادقی صبح امروز در جلسه علنی صحن شورای شهر تهران گفت: تاکنون حدود ۱۱۰ پیام توسط شهروندان شهر ارسال شده است و بعد از دستهبندی و بررسی اولیه، به تعدادی پیام برخوردم که غالباً با رویکرد انتقاد از شیوههای خدمترسانی بخشهای مختلف مدیریت شهری و یا موضوعات پیرامون خدمات شهری بود.
وی افزود: متأسفانه در بعضی موارد همچنان موضوع شکایت و انتقاد پابرجاست و یا جواب دقیقی به شهروندان ارائه نشده است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده است.
صادقی تأکید کرد: بدین وسیله به شهردار تهران تذکر میدهم که رسالت سامانهها برقراری ارتباط مستقیم و بیواسطه با شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر و چشمان بینای شهر با مدیران است و باید درخواستها و انتقادات آنها در اسرع وقت بررسی و پاسخهای دقیق داده شود.
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: کاهش تخلفات، جلب رضایت شهروندان، افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد مهمترین وظیفه این سامانهها و لازم است با اصلاح ساختارها، بهکارگیری افراد صالح، متخصص و دلسوز زمینههای تحول و نقشآفرینی این سامانهها فراهم شود.
صادقی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر تهران میخواهد حق مردم را در شهرداری عینیت ببخشد، گفت: فرصت ارتباط باید به طور مساوی و عادلانه در اختیار شهروندان باشد که ما را ارزیابی کنند و ما نیز از انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کنیم، لذا لازم است گزارشی تحلیلی از عملکرد سامانههای ۰۳۱ و ۰۱۱۱، شامل مهمترین دغدغهها و انتقادات شهروندان و شیوههای رسیدگی و پاسخگویی تهیه و در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر ارائه شود.
انتهای پیام/۴۱۶۱
انتهای پیام/