دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

هومن افاضلی: به صعود امید ایران امیدوارم/ حضورم در پرسپولیس منتفی شد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مهمترین و کلیدی‌ترین بازی تیم امید، بازی در مرحله یک چهارم نهایی است که اگر تیم ایران بتواند آن دو بازی را ببرد به طور حتم جواز کسب سهمیه المپیک را خواهد گرفت.
کد خبر : 61376

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین بازی‌ دور گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک موفق شد با دو گل از سد سوریه بگذرد.


هومن افاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص عملکرد تیم امید گفت: «تیم امید در نیمه اول نمایش خوبی ارائه نداد و بازیکنان تیم سوریه هم به لحاظ انفرادی ضعیف کار کردند و تنها به دنبال آن بودند که فضا را برای تیم ما محدود کنند.»


وی افزود:‌ «در نیمه دوم با برطرف کردن اشکالات از سوی کادر فنی شاهد نمایش خوب بازیکنان ایران بودیم. البته ناگفته نماند که بازیکنان تیم سوریه هم به لحاظ جسمانی افت کردند و همین موضوع عامل موفقیت تیم ما شد. خوشبختانه عملکرد خوب ارسلان مطهری و تعویض به موقع میلاد کمندانی در نیمه دوم برای تیم بسیار مفید بود.»


افاضلی در ادامه افزود:‌ «با توجه به اینکه تیم امید قبل از شروع مسابقات به درخواست کادر فنی در مسابقه دوستانه ای شرکت نکرد بنابراین طبیعی بود که شناختش از سوریه کمتر باشد. با توجه به این شرایط ضعف تیم امید در نیمه اول قابل توجیه است.»


کارشناس فوتبال کشورمان به تاثیر عدم حضور لژیونرها در تیم ملی اشاره کرد و گفت: «این مسابقات خارج از زمان فیفا برگزار شد و از قبل قابل پیش بینی بود که لژیونرها اجازه حضور در این مسابقات را نخواهند داشت. اعضای کادر فنی هم به این موضوع آگاه بودند و خوشبختانه آن را خوب مدیریت کرد.»


افاضلی همچنین در مورد صعود ایران و جواز کسب سهمیه المپیک ریو خاطرنشان کرد: «باتوجه به شرایط فعلی که تیم امید ایران دارد صعود از این گروه سخت نخواهد بود و اگر تیم به همین صورت بازی کند به طور حتم نتیجه خوبی هم خواهد گرفت. در واقع مهمترین و کلیدی ترین بازی تیم امید رقابت های یک چهارم نهایی است که اگر ایران بتواند آن دو بازی را ببرد به طور حتم جواز کسب سهمیه المپیک را کسب می کند.»


وی همچنین در پایان در خصوص اضافه شدن به کادر فنی پرسپولیس گفت:‌ «قرار بود به عنوان دستیار در کنار برانکو در تیم پرسپولیس مشغول فعالیت شوم اما طی جلساتی که با مسئولان تیم پرسپولیس داشتم فعلا این موضوع منتفی شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته