دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل تراکتورسازی: قلعه‌نویی باید در مورد قهر مربیان تصمیم بگیرد/ بمب‎گذاری ترکیه علت لغو اردوی ما بود

سعید عباسی گفت: دیگر دنبال جذب ادینیو نیستیم و با باشگاه نفت برای حضور نانگ در تراکتورسازی به توافقات اولیه رسیدیم.
کد خبر : 61357

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از همه تیم‌های لیگ برتری پیشی گرفته و تا این جای کار توانسته است چند مهره کلیدی را برای نیم فصل دوم لیگ برتر جذب کند. البته با قهر همدانی و عالمی دو تن از مربیان تراکتورسازی، حاشیه جدیدی برای این باشگاه درست شد.


سعید عباسی در گفت‌وگو با آنا پاسخگوی سوالات ما بود.


*علت قهر ستار همدانی و ایمان عالمی از باشگاه چه بود؟


-من در جریان ماجرای این دو مربی نیستم و روز گذشته که در تمرینات شرکت نکردند، متوجه شدم که آنها با هماهنگی با سرمربی تیم در تمرینات حاضر نشدند.


*ناراحتی این دو مربی از مدیریت باشگاه است یا با کادر فنی مشکل دارند؟


-هنوز هیچ صحبتی در این مورد نشده است و من از علت قهر این دو نفر بی‌اطلاع هستم اما باشگاه با این دو مربی قرارداد دارد و از این نظر هیچ مشکلی با باشگاه نداشتند.


*مثل اینکه همدانی و عالمی به تهران برگشتند، با این شرایط در اردوی شما شرکت نمی‌کنند؟


-این مساله‌ در حوزه اختیارات کادر فنی است و ربطی به مدیریت باشگاه ندارد چون این دو نفر با هماهنگی با قلعه نویی تیم را ترک کردند و سرمربی تیم باید در مورد آنها تصمیم گیری کند.


*با حضور قلعه نویی در تراکتور، مربیان زیادی به این تیم اضافه شدند، به نظر شما کادر شلوغی ندارید؟


-تقریبا اکثر تیم‌ها از کادر فنی زیادی برخوردار هستند.


*اما نه به اندازه تراکتورسازی!


-خوب تراکتورسازی هم باشگاه بزرگی است و مربیان زیادی در این تیم مشغول هستند. البته در حال حاضر رحیم زاده به علت مشکلات شخصی از کادر فنی جدا شد و فقط رحمان رضایی و مربی دروازه‌بان‌ها در تیم مشغول هستند.


*هنوز پیگیر جذب ادینیو هستید؟


-هم مدیریت باشگاه و هم کادر فنی مایل به حضور ادینیو در تراکتورسازی بودیم، اما هر چه با او تماس گرفتیم، پاسخگو نبود. با توجه به روزهای پایانی نقل و انتقالات و فرصت کمی که داریم، از جذب این بازیکن منصرف شدیم و دنبال مهاجمان جدید هستیم.


*مثل اینکه به جای ادینیو به دنبال مهاجم خارجی نفت تهران هستید؟


-نانگ هم یکی از گزینه‌های ما است. ما مذاکراتی با باشگاه نفت داشتیم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. البته با یک مهاجم سوئدی هم در حال مذاکره هستیم.


*ولی مدیرعامل نفت اعلام کرد که هیچ بازیکنی از نفت در نقل و انتقالات نیم فصل جدا نمی شود.


-باشگاه تراکتورسازی رابطه بسیار خوبی با باشگاه نفت دارد. من هم در این مورد با قنبرزاده صحبت کردم. صحبت‌های نهایی انجام شد و فعلا بر سر مبلغ قرارداد با هم اختلاف داریم که کمیته نقل و انتقالات باشگاه باید در این مورد تصمیم نهایی بگیرد.


*طبق تصمیم قبلی باشگاه قصد برپایی اردو در ترکیه داشتید، اما در چند روز اخیر این اردو را لغو کردید. علت لغو اردو چه بود؟


-بله ما قصد داشتیم یک اردوی 10 روزه در ترکیه برگزار کنیم. اما با توجه با قضیه بمب گذاری در این کشور و ناامن بودن ترکیه، این اردو را کنسل کردیم. تا جایی که من در جریان هستم چند تیم دیگر لیگ برتری هم به همین دلیل اردوی خودشان را لغو کردند.


*چرا به فکر برگزاری اردو در کشور دیگری نبودید؟


-معمولا تیم‌های ایرانی در کشورهای عربی و ترکیه اردو برگزار می‌کنند. بعد از ترکیه باید به فکر اردو در کشورهای عربی می‌بودیم که با وضعیت فعلی برپایی اردو در این کشورها هم صلاح نبود.


*اردوی داخلی خودتان را در کجا برگزار می‌کنید؟


-با تصمیم هیات مدیره، اردوی یک هفته‌ای را در کیش برگزار می‌کنیم و تا چند روز آینده تیم عازم کیش می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته